11 agentii de relatii publice, din 11 tari europene, au fondat in luna mai, anul acesta, Public Relations Network, o organizatie internationala avand ca misiune stabilirea unui parteneriat bazat pe schimbul de servicii si informatii, intre agentiile europene specializate in comunicare, in scopul de a-i incuraja pe clientii acestora sa isi extinda activitatea pe piete noi. Initiatorul acestui amplu proiect este agentia Soluzione Group din Italia. Acordul oficial pentru infiintarea PR NETWORK a fost semnat de catre membrii fondatori vineri, 13 Mai 2005, la hotelul Crowne Plaza din Milano, Italia.
Ceilalti membri fondatori sunt:
Polonia – ITBC Communication Sp z.o.o
Olanda – Ilper O&P
Spania – GPS Imagen Y Comunication
Regatul Unit al Marii Britanii – Buffalo Communication
Germania – Sympra GMBH
Romania – 4 ACE-pr&publicity
Portugalia – C&C – Consultores de Comunicação
Elvetia – Schneider, Berthoud Werbeagentur AG BSW
Danemarca- OutCom A/S
Franta – Florence Gillier Communication .
Invitat special: S.U.A. – Mantra Empowered PR
Reteaua se va extinde in viitor prin integrarea altor agentii din tari europene.
Necesitatea integrarii internationale a agentiilor de PR este mai mare acum ca niciodata, in contextul largirii Uniunii Europene si al accelerarii procesului de globalizare. Astfel, Public Relations Network este un grup compus din agentii de comunicare care au ales sa inceapa un parteneriat profesional, in scopul de a dezvolta afaceri similare in domeniul biroului de presa, al evenimentelor speciale si al relatiilor publice.
“Este important ca Uniunea Europeana sa se constituie intr-o natiune reala. Or, o natiune reala este alcatuita din politica, bani, dar si din cultura si afaceri. Comunicarea reprezinta o sinteza perfecta intre cultura si afaceri. Iata de ce Soluzione Group crede in integrarea internationala a companiilor de comunicare. Iata de ce Soluzione Group crede in Public Relations Network”, a declarat Fabrizo Senici, Presedintele Soluzione Group.
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine
Pages: 1 2