Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Pub-urile, principalul motor de crestere a segmentului de bere imported

Berile importate continua sa isi atraga consumatorii, prin rata mare de fidelizare, dar si prin deschiderea unui numar mare de pub-uri in 2009, atat in Bucuresti, cat si in marile orase din Romania. Astfel, reprezentantii United Romanian Breweries Bereprod, unul dintre principalii producatori si importatori de bere de pe piata locala, estimeaza ca anul trecut au fost deschise aproximativ 35 astfel de noi locatii. Pentru anul 2010 se estimeaza cresterea numarului de pub-uri, la nivel national, cu 75%.  

Pub-urile sunt apreciate de catre consumatori pentru berile de import comercializate, specifice unor astfel de locatii, precum si pentru marcile de bere premium si super-premium internationale. Clientii pub-urilor sunt foarte fideli unor anumite marci, cum ar fi berea Guinness, marca de bere irlandeza specifica acestor locatii, importata in Romania de compania URBB din anul 1996.

"Desi consumul de bere Guinness s-a mentinut la aceleasi cote in 2009, comparativ cu 2008, consumul in locatiile tip pub a crescut cu 35% pentru marca Guinness. Acest lucru demonstreaza ca, in ciuda conditiilor economice dificile, consumatorii romani apreciaza sa iasa la o bere in locatiile de tip pub si au ramas fideli berii traditionale irlandeze, specifica acestui tip de locatie. Desi consumul de bere pe segmentul on-premise a inregistrat o scadere anul trecut, aproximativ 70% din vanzarile pe segmentul berilor de import provine din astfel de locatii. Pentru anul 2010 ne dorim sa crestem cu peste 60% consumul de bere Guinness pe segementul on-premise, de aceea, facem toate demersurile necesare sa fim prezenti in fiecare nou pub care se deschide, in special prin intermediul Guinness, un produs extrem de apreciat si cerut in astfel de locatii", a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB (vezi bio si fotografii la calitate de print).

URBB continua sa sustina consumul de bere Guinness prin promotii, oferte speciale si diverse evenimente pentru public. Un exemplu de astfel de eveniment este St. Patrick’s Day, o sarbatoare traditionala irlandeza, apreciata de milioane de consumatori de bere Guinness din toata lumea, celebrata si in Romania printr-un turneu in 10 orase, in perioada 10-27 Martie. Consumatorii fideli ai berii Guinness din orasele Baia Mare, Oradea, Timisoara, Bucuresti, Targu Mures, Brasov, Vaslui, Iasi, Focsani si Galati vor avea ocazia sa celebreze St.Patrick’s Day alaturi de concertele live ale  trupei Publika, jocuri de darts, concursuri, oferte speciale si multa bere Guinness.

Guinness este o bere unica, de inalta calitate, cu o personalitate puternica. Se diferentiaza de celelalte beri prin aroma distincta de hamei prajit si este unul dintre cele mai cunoscute branduri de bere, fiind vanduta peste tot in lume. Cu o concentratie de alcool de 4,3%, face parte din segmentul de piata al berilor premium de import. In prezent, berea Guinness este savurata in peste 150 de tari, consumul zilnic ridicandu-se la 10 milioane de pahare.

Despre brandul Guinness

Valorile Guinness sunt: respect, putere si caldura. Prima fabrica de bere Guinness a fost facuta  de Arthur Guinness, in Dublin, in 1759. In momentul de fata, berea Guinness este produsa in 50 de tari si vanduta in mai mult de 150. Vezi mai multe detalii.

Despre URBB

URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Guinness in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.

Bucuresti, 11.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *