Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Proximity este pentru a treia oara finalista DMA International Echo Awards

Agenţia de marketing direct Proximity este pentru a treia oară în finala festivalului DMA International Echo Awards, cel mai important festival internaţional de comunicare directă.

Proiectele inovative dezvoltate de Proximity pentru organizaţia Salvaţi Copiii au reuşit să marcheze încă un succes, rezervându-şi din nou un loc în finala festivalului la categoria Not for profit, alături de unele dintre cele mai importante nume la nivel mondial din direct & relationship marketing.

„Ne bucură şi ne onorează faptul că suntem pentru a treia oară în finala Echo. Cu atât mai mult cu cât trei finale înseamnă deja un model, confirmând din nou nivelul soluţiilor şi proiectelor pe care le dezvoltăm. Pentru două Silver Echo şi acum, iată, încă o nominalizare, cred că au contat abordarea proaspătă şi diferită, strategia, rezultatele generate şi, nu în ultimul rând, execuţia” spune Gabriela Terchilă, Managing Director al Proximity.
 
Lucrarea „Heaven vs Hell”, finalista Echo 2008, face parte dintr-un proiect mai amplu de sprijinire a Festivalului Brazilor de Crăciun, susţinut şi de grupul BBDO încă din anul 2002. În fiecare an, Salvaţi Copiii organizează Festivalul Brazilor de Crăciun, o licitaţie de brazi unici, creaţi de cunoscuţi designeri şi artişti români. Fondurile astfel obţinute sunt folosite pentru a-i retrimite la şcoală pe copiii care muncesc. Lucrarea a constat într-un direct mailing trimis designerilor. Pachetul conţinea două scrisori, una albă şi una neagră, fiecare scrisoare având un call-to-action care îl contrazicea pe cel din scrisoarea alăturată. Scrisoarea neagră venea din iad şi îi solicita designerului să semneze un pact de neimplicare în slujirea Binelui, iar scrisoarea albă venea din Rai şi îl împuternicea pe designer să creeze un brad de Crăciun pentru Salvaţi Copiii. Însoţită de Cartea Creatorului (brieful de creaţie pentru designer), scrisoarea albă a generat o rată de răspuns de 83%, iar suma obţinută din licitarea brazilor de Crăciun a fost cu 152% mai mare decât cea obţinută în anul precedent.

Celelalte două nominalizări ale Proximity la DMA International Echo Awards au ajuns să fie premiate de către exigentul juriu al festivalului. Astfel, atât în 2005 cât şi în 2007, Proximity a câştigat câte un Silver Echo, urcând pe scena de premiere alături de cele mai prestigioase agenţii din domeniu.

Echipa Proximity care a dezvoltat proiectul finalist la Echo este formată din: Cristina Ciucă, Florina Alexandru, Călin Ionescu, Richardo Nedela, Robert Neacşu, Mihai Iliescu, Dan Huber, Vlad Popovici, Gabriela Terchilă.

Bucuresti, 21.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.