free download 78 travel guides written by experts

Proximity cultiva un nou parteneriat de succes alaturi de Bayer CropScience Romania

Proximity, agenția de comunicare directă a grupului BBDO România, a câștigat în urma unei licitatii contul de comunicare Bayer CropScience.

Bayer CropScience a ales Proximity pentru dezvoltarea și implementarea noului program de fidelizare al companiei pe piața din România. Proiectul se distinge prin complexitatea generată de structurarea bazei de date cu clienți și comunicarea beneficiilor către publicul-țintă.

„Proximity și-a creat o reputație solidă de-a lungul celor 9 ani de activitate, care are în centrul său inovația la toate nivelurile. De aceea, produsul final pe care îl livrăm convinge prin abordarea creativă și strategică ce are mereu ca scop obținerea de rezultate măsurabile pentru clienții noștri. Acestea au fost și argumentele pentru care Bayer CropScience ne-a invitat ca partener de comunicare într-un proiect atât de special”, consideră Oana Bernecher, Client Service Director Proximity.

„Suntem convinși că avem alături de noi în acest proiect important pentru Bayer un partener pragmatic, cu experiență vastă în marketing-ul direct, cu care să implementăm soluții inovative într-un domeniu nou, aflat într-o evoluție foarte dinamică”, spune Sorin Ionescu, Brand Communication Manager Bayer CropScience.

Proximity e prima agenţie de comunicare directă înființată în Romînia care a susţinut şi promovat comunicarea neconvenţională şi interactivitatea dintre brand şi consumatorul final, încercând astfel să se apropie de fiecare consumator în parte.

Mereu conectaţi la cele mai noi soluţii de comunicare digitală şi marketing direct prin apartenența la cea mai premiată retea de e-CRM și digital, Proximity Worldwide, agenția oferă clienţilor, cu fiecare soluţie propusă, avantaje competive concrete.

De-a lungul timpului campaniile Proximity au fost recunoscute pe plan naţional şi internaţional si premiate la Festivaluri de renume precum Epica (2005), Caples (2005), Echo (2005, 2007, 2008), Effie (2009) şi Ad’or (2010). Astfel, campaniile „The Can”, „Minor Report”, „Heaven vs. Hell”, „The suitcase”, „From work to school”, – realizate pentru Pagini Aurii, Salvaţi Copiii şi Vodafone au fost apreciate de cele mai exigente jurii din ţară şi din străinătate. Proximity Bucharest este parte a BBDO Group România, alături de Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Exact Cercetare și Kaleidoscope.

Despre Bayer CropScience

Bayer AG este o companie globală cu competențe de bază în domeniile sănătate, nutriție și materiale high -tech. Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifră de afaceri anuală de 6,830 miliarde EUR (2010) și este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare și dezvoltare din domeniile protecției culturilor, semințelor, biotehnologiilor și controlului dăunătorilor non-agricoli. Bayer CropScience are 20.700 de angajați global și este reprezentată în peste 120 de țări. Bayer CropScience România este lider de piață în domeniul protecției culturilor agricole, fiind prezentă pe piață cu o gamă de peste 50 de produse inovative pentru o agricultură modernă și eficientă.

Bucuresti, 06.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *