free download 78 travel guides written by experts

Proximity Bucharest, finalista la John Caples International Awards

Proximity, agenția de comunicare directă a grupului BBDO România, a intrat pe lista de finaliști ai competitiei John Caples International Awards, cel mai prestigios festival de comunicare directă la nivel internațional.

Dintre cele 700 de înscrieri la 30 de categorii, juriul a considerat că proiectul “Tune in” este unul dintre cele mai bune campanii de self-promo la nivel global în 2011, poziționându-l pe lista proiectelor care concurează pentru marele premiu al competiției la această categorie.

Obiectivul campaniei „Tune in” a fost acela de a consolida pe piața locală poziția de specialist CRM și de a genera oportunități de new business pentru agenție.

Provocarea a reprezentat-o demonstrarea impactului comunicării directe și punerea în valoare a resurselor inovative ale agenției.

Ideea implementată a însemnat crearea unui post de radio pentru un singur ascultător! Astfel, prospectii au primit o cutie conținând interfața unui radio player vintage, prevăzut cu un buton On /Off. Urmând call to action-ul „In case of business emergency, tune in!”, prin actionarea butonului Start, destinatarul pornea simultan un emițător radio care anunța agenția ca prospectul a interacționat cu direct mailing-ul și pornea o înregistrare audio. Destinatarul asculta mesajul din partea managerul general al agenției (personalizat clienților actuali ai agentiei, jurnaliștilor și potențialilor clienți noi), și cu puțin timp după terminarea lui, ascultătorul primea un apel pe telefonul personal. Vocea de la telefon era aceeasi cu vocea din înregistrare, și astfel, managerul mulțumea destinatarului că intrat pe frecventa Proximity și stabilea o întâlnire de prezentare a agenției.

„Proximity este deschizător de drumuri. Avem 10 ani de reputație pe piața din România și premii obținute constant la cele mai importante festivaluri internaționale.

Acum, am arătat încă o dată că printr-o comunicare directă inovativă poți surprinde pozitiv, obținând astfel impactul așteptat: 91,7% dintre cei care au primit mesajul nostru au acceptat o întâlnire cu noi. E ceva, nu-i așa? J ”, spune Oana Bernecher, Managing Director Proximity.

În realizarea campaniei „Tune in” au fost implicate echipe de creație (Cătălin Ionescu, Cristina Ciucă, Sorin Liurea, Mircea Sînpetru), producție (Dan Huber) și project management (Gabriela Terchilă, Oana Bernecher).

Bucuresti, 22.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *