Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Provocarea Jameson pentru participantii la ADfel 2011: “Release your inner Irish”

Jameson i-a provocat pe participanţii la ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads şi 24-FUN şi susţinut de Radio Guerrilla, să descopere spiritul irlandez, mai întâi printr-o proiecţie de reclame care să facă introducerea în atmosferă, iar apoi printr-un concurs de public speaking în irlandeză, urmat de o sesiune de mentorat despre whiskey, susţinută de Cosmin Lupan, Brand Ambassador al Jameson în România. 

Vineri seară, publicul de la ADfel a urmărit o proiecţie de reclame care a înfăţişat spiritul irlandez, aşa cum e el reflectat în reclame. Plecând de la fascinantele peisaje din campania de turism a Irlandei şi ajungând la poveştile cu spiriduşi care şi-au ascuns oala cu aur la capătul curcubeului, spoturile serii au inclus poveşti despre norocul irlandez, despre puburile irlandeze, despre cum se sărbătoreşte la ei St. Patricka’s Day şi despre irezistibilele dansuri irlandeze. Aventurile lui John Jameson n-au lipsit dintre poveştile irlandeze care s-au proiectat în seară aceea în Fabrica. Astfel, momentul în care Jameson a recuperat un butoi de whiskey căzut în mare pe timp de furtună sau cel în care a găsit o soluţie ingenioasă pentru a salva întregul Dublin şi mai cu seamă propria distilerie de la un incendiu care părea necruţător au fost printre highlight-urile serii.

Sâmbătă, Jameson i-a provocat pe participanţii la ADfel să descopere cât de bine sună limbă irlandeză, mai ales atunci când n-ai mai vorbit-o niciodată în viaţă ta. Cei 12 concurenţi au citit la prima vedere, cu patos, texte în irlandeză din cele mai diverse. Fiecare a folosit tonul care i se părea potrivit pentru forma cuvintelor afişate pe ecran, astfel încât publicul să aibă deja în minte semnificaţia atribuită textului de către participanţi. După fiecare mini-discurs, moderatorul dezvăluia natură reală a textului, spre amuzamentul publicului, care îşi dădea seama că ameninţarea care tocmai fusese făcută întregii terase la microfon era de fapt o reţetă culinara sau că trista veste care tocmai fusese transmisă în irlandeză era de fapt un cântec de petrecere irlandez.

Rundă a două a declanşat hohote de râs, publicul urmărind cum concurenţii se întreceau citind acelaşi text, fiecare folosind un ton şi mai teatral decât precedentul. Clasamentul final a fost stabilit de durata aplauzelor pentru fiecare concurent.

Participanţii au fost recompensaţi pentru show-ul oferit cu o sesiune de mentorat despre whiskey, ţinută de Cosmin Lupan, Ambasador de Brand Jameson în România. Cursul a început cu un blind test. S-au degustat 3 tipuri de whiskey şi s-au discutat în detaliu particularităţile lor: aromă, gust, culoare, senzaţie lăsată după degustare. Astfel, participanţii au învăţat care sunt diferenţele dintre whiskey-ul american – care este distilat o singură data, cel scoţian – dublu distilat şi cel irlandez, care este triplu distilat.

Cosmin le-a explicat în ce fel sunt obţinute cele 3 tipuri de gusturi, vorbind despre procesele de producţie. Prezentarea a mai conţinut fragmente din viaţă lui John Jameson, că urmare a poveştilor începute în seara precedentă, dar şi detalii legate de evoluţia produsului, care sunt varietăţile de Jameson produse în prezent şi câteva cocktailuri recomandate. La final, participanţii au primit diplome de degustători de whiskey şi câte o sticlă de Jameson, pentru curajul cu care au răspuns la provocarea „Release your inner Irish”.

Bucuresti, 25.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.