Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda va relansa Azuga ca marca nationala de bere

Agenţia Propaganda a câştigat pitch-ul organizat de compania Bere Azuga pentru o campanie de comunicare ce va marca relansarea pe piaţa locală a uneia dintre cele mai cunoscute mărci romaneşti. Bere Azuga este unul dintre cei mai importanţi producători independenţi de bere din România cu o tradiţie de 130 de ani pe piaţa locală. Propaganda va asigura până la finalul anului viitor servicii full service – consultanţă şi strategie, suport client service, creaţie, media planning & buying, producţie pentru Bere Azuga. Suportul de BTL şi PR vor fi asigurate prin intermediul agenţiei Eye PR. Primul obiectiv al agenţiei Propaganda pentru noul său client este realizarea unei campanii de imagine care va marca relansarea Azuga ca marcă naţională de bere cu prezenţă şi distribuţie pe întreg teritoriul României.

”Propaganda este o agenţie independentă ce are ca obiectiv consolidarea business-lui clienţilor noştri şi care crede cu tărie în succesul mărcilor româneşti. Am construit şi am avut rezultate excelente cu branduri locale de tradiţie din diferite domenii de la pharma până la bunuri de larg consum. Azuga este o marcă cu potenţial de creştere şi avem convingerea că vom avea un parteneriat de succes, iar rezultatele nu vor intârzia să apară”, a declarat Adrian Ţuluca, director executiv Propaganda.

„Am ales Propaganda în dauna altor agenţii pentru faptul că au înţeles esenţa mărcii Azuga şi grija pentru detalii cu care au abordat proiectul nostru. Pe lângă o strategie de comunicare, agenţia ne-a oferit mai degrabă un plan de marketing cu soluţii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – acţionar majoritar Bere Azuga.

Din partea Propaganda, echipa implicată în proiectul Bere Azuga este formată din: Alina Ilie – Senior Account Manager, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Tudor Paşcanu – Senior Copywriter, Adrian Albu – Senior Copywriter, Bogdan Moraru – Art Director, Dan Moldovan –  Creative Director. Din Consiliul de Administraţie Bere Azuga care a validat strategia şi abordarea creativă a agenţiei Propaganda au făcut parte: Valerii Moraru, acţionar majoritar, Violeta Moraru, Director General şi reprezentanţi ai sindicatului din fabrica de bere care deţin şi 14,37% din pachetul total de acţiuni al companiei.

Fabrica de bere din Azuga a fost înfiinţată în 1870 şi produce o serie de sortimente de bere blondă pentru piaţa internă, dar şi pentru export. Compania are în portofoliu mărcile Azuga Regală, Azuga Premium şi Azuga Excelsior, îmbuteliate la sticlă de 0,5 l şi la PET de 2 l. Compania produce bere de calitate, fără conservanţi şi enzime, iar Azuga Regală are cel mai mare grad de extract din România (12,4%), în comparaţie cu media pieţei de 10 – 11 procente.

Propaganda, una dintre cele mai dinamice agenţii independente, oferă servicii full service şi dincolo de acestea Creative Marketing, aşa cum numeşte echipa de 40 de oameni abordarea globală a soluţiilor de comunicare pentru fiecare client în parte.

Bucuresti, 24.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.