Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda sustine lupta Asociatiei Salvati Dunarea si Delta

impotriva braconajului, printr-o campanie pro bono

Client: Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta
Campanie: “Direcţionează 2%”

Practicat la scară mare şi în grupări organizate, cu arme, cu plase de pescuit sau curent electric, braconajul a devenit un adevărat fenomen în Rezervația Biosferei Delta Dunării, ameninţând cu dispariţia mai multe specii rare. Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta a făcut permanent eforturi pentru a ridica acest subiect în conştiinţa publică, militând constant împotriva acestei practici ilegale cu efecte dezastruoase. 

Ca în fiecare an, Asociaţia avea nevoie de o campanie prin care oamenii să conştientizeze şi să înţeleagă o problemă a Deltei Dunării şi prin care să fie convinşi să se alăture cauzei direcţionând cei 2% din impozitul anual pe venit.

“Campania trebuia să transforme problemele unui habitat relativ îndepărtat de viaţa cotidiană a oamenilor într-o cauză a lor şi să îi facă să conştientizeze că braconajul se practică în Deltă cu cea mai mare cruzime în fiecare zi: braconierii au structuri bine puse la punct, dau mită, au relaţii, ucid animale protejate prin lege.” spune Mădălina Harbuz, Strategic Planner Propaganda.

Plecând de la acest adevăr, mesajul campaniei a devenit un manifest de „luptă” pentru eliminarea mafiei din Delta Dunării, la care oamenii se pot alătura prin direcţionarea celor 2% către Salvaţi Dunărea şi Delta. Conceptul creativ s-a declinat într-o serie de execuţii care ilustrează specii din deltă în ipostaze de victime, campania incluzând pe lângă OOH, o componentă radio, campanie online şi un proiect neconvenţional.

"Braconajul este subiectul pe care ne-am coagulat ca Asociație, iar anul acesta am hotărât să ne strângem forțele împotriva lui. Nu întâmplător, ci la cererea publicului, ca să zic așa, într-un an în care Rezervația Delta Dunării este amenințată cu vânătoarea "spre binele ei", cum spun autoritățile… Lupta împotriva "Mafiei Deltei" este mesajul în care ne-am îmbrăcat acțiunea de mobilizare a cetățenilor responsabili. Este o metaforă puternică pentru o situație reală stânjenitoare pentru un stat cadorisit atât de generos cu o Rezervație a Biosferei. Nu putem să gestionăm, nu durabil ci măcar cu bun simț, un tezaur natural de care sănătatea noastră – mentală și fizică – depinde. Campania de comunicare a fost bricolată împreună cu agenția Propaganda care ne-a îmbrăcat curajos ideile. Am apreciat operativitatea lor și, mai ales, dedicarea pentru cauză." spune Liviu Mihaiu, Preşedintele Asociaţiei Salvaţi Dunărea şi Delta.

Echipa Salvaţi Dunărea şi Delta

Liviu Mihaiu, Preşedinte; Dan Bărbulescu, Director Executiv; Cosmina Dinu, Responsabil Dezvoltare și Comunicare; Laura Zaharia, Coordonator Proiecte; Elena Barbu, Office Manager; Claudiu Pană, Suport Logistic.

Echipa Propaganda

Bogdan Moraru, Creative Director; Daniel Moisa, Art director; Florin Florea, Copywriter; Mădălina Harbuz, Strategic Planner; Ana-Maria Lazăr, Account Executive.

Bucuresti, 22.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.