Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda si Tomi cred in detaliile mici care fac diferente mari

Propaganda a realizat noua campanie de comunicare pentru Tomi, liderul categoriei ketchup de pe piaţa românească.

Campania, intitulată “Detaliile contează”, a început pe 20 mai cu două spoturi TV de 30 secunde, Gimnastica şi Kung-Fu, cu o serie de spoturi radio, materiale la punctele de vânzare, media indoor şi outdoor cât şi o serie de execuţii speciale pentru Internet. În acelaşi timp, campania prezintă oficial şi noile ambalaje Tomi, pentru sortimentele dulce, pizza, picant şi x-tra iute.

“Ne-am propus să readucem brandul Tomi în conştiinţa publicului într-o manieră carismatică şi onestă. Faptul că Tomi e lider de piaţă nu înseamnă că s-a culcat pe o ureche, dimpotrivă, înseamnă că îşi asumă acest rol şi continuă să dea tonul – comunicării, în acest caz – în această categorie”, declară Andreea Toloacă, Marketing Manager Orkla Foods.

Campania se adresează în general tinerilor, din mediul urban care caută produse bune, de calitate, la preţuri corecte. Ea îşi propune să consolideze şi să dezvolte mai departe personalitatea Tomi – un brand jucăuş, imaginativ şi spontan.
Astfel, execuţiile sunt, de fapt, o serie de laude la adresa unor lucruri care seamănă cu Tomi tocmai pentru că sunt în aparenţă mici dar, de fapt, fac diferenţe mari: sunetul loviturilor din filmele de kung-fu, gestul cu care îşi încheie gimnastele evoluţia, ceasul bombei cu ceas, vocea trailer-ului de film, ş.a.m.d.

“Ideea de la baza campaniei pleacă dintr-un adevăr descoperit în timp ce lucram la brief: fără ketchup, pizza parcă nu prea merge. Adică, altfel spus, ketchup-ul, un detaliu aparent neimportant, face diferenţa dintre o pizza şi o pizza bună. Şi de aici s-a născut întreaga odă pe care am decis să o închinăm în general detaliilor mici care fac diferenţe mari. Lucrurile pe care le luăm de multe ori de-a gata şi uităm ce importante sunt de fapt”, mărturiseşte Andrei Tripşa, Creative Director Propaganda.

Echipa Tomi:
Andreea Toloacă – Marketing Manager
Adriana Dragomir – Senior Brand Manager

Echipa Propaganda:
Andrei Tripşa – Creative Director
Costin Milu – Senior Copywriter
Tudor Paşcanu – Copywriter
Vlad Tomei – Copywriter
Bogdan Moraru – Art Director
Simina Leotescu – Head of Strategic Planning
Mădălina Oanţă – Client Service Director
Raluca Voinea – Account Executive

Tomi este liderul categoriei de ketchup de pe piaţa din România, şi face parte din portofoliul de branduri al companiei Orkla Foods România, alături de Ardealul, Linco, Wiesana, Unirea, Bunătăţi de la Bunica.

Bucuresti, 02.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.