Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda lanseza divizia de Interactive

Propaganda şi-a completat serviciile de comunicare integrată oferite clienţilor cu o nouă divizie: Propaganda Interactive. 

Prin noua divizie, Propaganda oferă servicii de consultanţă, strategie şi producţie interactivă, management integrat al campaniilor de comunicare interactivă, search engine marketing precum şi online şi mobile media marketing.

Divizia Propaganda Interactive este coordonată de Ioana Giosan. Ioana are experienţă relevantă în new media buying şi planning, a coordonat proiecte interactive şi este profesionist calificat Google AdWords.

“Noua generaţie de consumatori interacţionează din ce în ce mai mult pe Internet, de aceea se impunea lansarea unei divizii dedicate exclusiv acestui tip de comunicare. Ne propunem să dezvoltăm concepte şi campanii de marketing online originale şi eficiente, prin care să îmbunătăţim experienţa utilizatorilor pe site-urile dezvoltate pentru clienţii noştri”, afirmă Ioana Giosan, Interactive project manager.   

Propaganda a dezvoltat mai multe proiecte interactive susţinute prin platforme online în care au fost implicaţi userii în generarea conţinutului. Prin platformele online ale diferitelor campanii agenţia a adus experienţe interactive interesante şi noi atât utilizatorilor  cât şi clienţilor.

Printre brandurile care s-au “împrietenit” cu consumatorii prin intermediul platformelor interactive se numără: Furazolidon cu campania “Poveşti stânjenitoare”, unde prin concursul online “Mai bine râzi citind decât să plângi păţind” vizitatorii site-ului şi-au înscris poveştile stânjenitoare. Acestea au fost votate pe site, iar câştigătorii au fost premiaţi de Furazolidon. Campania a avut un puternic efect de viral, în numai două săptămâni de la lansare având peste 22,838 vizualizări. Un alt proiect interesant, care a generat o foarte buna promovare virală, a fost dezvoltat pentru Coty: //www.catdekylieesti.ro/. Pentru gama Showtime by Kylie Minogue, pe platforma de brand aprobată, agenţia a dezvoltat comunicarea online. Şi în campania Tchibo, a fost folosită o platformă online – proiectul de susţinere a tinerilor artişti pe site-ul www.inspirapringestultau.ro.

„Divizia Interactive a apărut ca o extensie firească a serviciilor de comunicare integrată ale  Propaganda. Acordăm o mare importanţă componentei interactive şi suntem pregătiţi să investim în dezvoltarea acestei divizii astfel încât să asigurăm brandurilor pe care le administrăm o cât mai bună expunere, integrând comunicarea în abordarea Propaganda – creative marketing. Am mare încredere în profesionalismul Ioanei şi în evoluţia acestui departament”, spune Adrian Ţuluca, Director General Propaganda.

Propaganda Interactive dezvoltă în prezent platforme interactive pentru clienţi ca BRD – Groupe Société Générale şi doreşte să se implice în dezvoltarea de strategii online şi pentru ceilalţi clienţi ai agenţiei.

Bucuresti, 05.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.