Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PROPAGANDA castiga 3 trofee de creativitate pentru virale

Agenţia PROPAGANDA a fost premiată cu 3 trofee în cadrul EuroViral 2012 – primul festival internaţional de creativitate virală, desfăşurat în Burgas, Bulgaria, în perioada 7 – 8 septembrie.

Cele două lucrări semnate PROPAGANDA înscrise în festival au fost alese câştigătoare la trei din cele şapte categorii din concurs: Real Viral şi Cute Viral pentru Delfini maidanezi în Dâmboviţa şi Spicy Viral pentru Cum văruiesc rockerii din Regie, cu părul.

Competiţia a inclus două secţiuni: profesionişti în domeniul marketing şi comunicare digitală şi amatori. Au fost nominalizate, în total, peste 50 de lucrări dintre care 5 clipuri au fost alese finaliste în secţiunea dedicată profesioniştilor, fiind premiate la categoriile Real Viral, Bright Viral, Cute Viral, Spicy Viral, Cool Viral, Best Viral Campaign şi Grand Viral.

PROPAGANDA a concurat în această competiţie cu agenţii din alte 7 ţări precum: Bulgaria, Rusia, Ucraina, Turcia, Italia, Belgia şi Serbia.

“Orice este viral ne place. Ne place, place, place. Pentru că viralul face parte din ADN-ul nostru şi al agenţiei. «Proven» e ştampila noastră în domeniul viralităţii – ca să spunem aşa, ca în publicitate. Am avut nu una, ci două confirmări că oamenilor le plac viralele făcute de noi. Clipul cu Delfinii în Dâmboviţa a depăşit 500.000 de vizualizări, iar cel cu Rockerii din Regie care văruiesc cu părul a ajuns să fie cel mai viralizat clip comercial autohton, adunând peste un milion de vizualizări. Pe lângă aceste rezultate, cele trei premii câştigate într-o competiţie dedicată în exclusivitate viralelor ne bucură cu atât mai mult. Mulţumim milioanelor de spectatori de net care ne-au legitimat munca în această direcţie, una deloc uşoară, de altfel.”, spune Dragoş Muşat, Online Creative & Producer, PROPAGANDA.

Organizatorii Festivalului EuroViral au alcătuit pentru această competiţie un juriu format din experţi în marketing, publicitate, PR şi Social Media, printre ei numărându-se Alain Heureux (Preşedinte al IAB Europe), Gianni Catalfamo (Digital Director, Ketchum Pleon, Europe), Mirko Pallera (Co-fondator şi Director, Ninja Marketing, Italia) şi Adele Savarese (Editor-in-Chief şi Marketing Expert, Ninja Marketing, Italia). Partenerii festivalului EuroViral au fost: IAB Europe (The Interactive Advertising Bureau), Asociaţia Agenţiilor de Comunicare din Rusia (ACRA), Societatea Bulgară de PR (BPRS) şi Municipalitatea oraşului Burgas.

Bucuresti, 20.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.