Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Propaganda a realizat prima campanie Rienergy

Prima campanie Rienergy, energizant produs de European Foods, a fost lansata de Propaganda pe 21 septembrie printr-o campanie TV. Cele doua spoturi – ”Pisica” si “Petrecerea” – comunicate sub umbrela „Rienergy este energizantul care te ajuta sa mergi mai departe!”, prezinta o noua viziune asupra bauturilor energizante.

Sub sloganul „Continua sa continui” Propaganda vorbeste in prima campanie Rienergy intr-o maniera usor ironica dar amuzanta despre energizante si cum iti dau, de fapt, puterea de a continua sa faci ce faceai de obicei, dar nu te schimba ca om.

“Am ales un concept creativ si eficient care este dezvoltat cu mult profesionalism de Propaganda. Ne-a placut aceasta pozitionare care transfera mesajul “Never Quit” catre audienta intr-un mod simplu si atractiv. Speram ca prin aceasta campanie sa creasca notorietatea marcii si atasamentul consumatorilor fata de Rienergy”, declara Horatiu Cosma, Marketing Manager European Foods.

“Am vazut cu totii ca exista o tendinta de exagerare atunci cand vine vorba de energizante; un overpromising care iti spune ca o sa te transformi, o sa-ti schimbi radical comportamentul, o sa poti zbura sau o sa arzi molecula cu molecula. Noi, mai cu picioarele pe pamant, am vrut sa mizam pe efectul real: bei energizant si ramai in esenta neschimbat, acelasi om cu aceleasi obiceiuri. Esti sofer, bei energizant, dar nu te transformi in Schumacher, iar soseaua in pista de Formula 1, ci o sa conduci tot in stilul tau, dar mai multa vreme. La fel daca ai de invatat, de dansat, de povestit sau orice altceva”, spune Daniel Dobrin, Copywriter Propaganda.

“Am supervazut cu supertotii ca exista o supertendinta de superexagerare atunci cand vine supervorba de energizante; un overpromising care iti superspune ca o sa te supertransformi, o sa-ti superschimbi radical comportamentul, o sa poti superzbura sau o sa superarzi molecula cu molecula. Supernoi, mai cu superpicioarele pe superpamant, am supervrut sa mizam pe efectul superreal: superbei energizant si superramai in esenta superneschimbat, superacelasi om cu superaceleasi obiceiuri. Esti supersofer, bei superenergizant, dar nu te supertransformi in superSchumacher, iar supersoseaua in pista de Formula 1, ci o sa superconduci tot in superstilul tau, dar mai multa vreme. La fel daca ai de superinvatat, de superdansat, de superpovestit sau orice superaltceva” completeaza Costin Milu, Superhead of Copy Propaganda.

Propaganda asigura pentru campania Rienergy servicii de creatie, strategie, CS si media.

Echipa Rienergy (European Foods Romania)
Horatiu Cosma: Director de marketing
Nistor Sebastian: Brand Manager

Echipa Propaganda:
Daniel Dobrin: Copywriter
Marius Alexe: Copywriter
Mihai Gheorghe: Art Director
Costin Milu: Head of Copy
Andrei Tripsa: Creative Director
Luciana Bodolan: Strategic Planer
Simina Leotescu: Head of Strategy
Daniel Gherghescu: Account Supervisor
Ioana Cadar: Account Director
Madalina Oanta: Client Service Director
Marcela Moldovan: AV Producer
Elena Mihalcea: Media Planner
Svetlana Bulacu: Media Director

Casa de productie Domino Productions:
Ileana Anghel: Producator
Andreas Natis: UPM
Radu Muntean: Regizor
Tudor Lucaciu: D.O.P.

Bucuresti, 29.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.