Prooptiki Romania si-a schimbat denumirea in S.C. AUDIO VISUAL ROMANIA S.R.L. Astfel, distribuitorul local cu cea mai mare cota din piata romaneasca de home entertainment se aliniaza denumirii comune celorlalte filiale ale companiei elene Audio Visual Enterprises, care activeaza pe piata europeana inca din 1982.
Daca denumirea se innoieste, raman neschimbate pasiunea pentru cinematografie si ambitia de a va tine la curent, asa cum v-am obisnuit, cu cele mai noi productii Disney, Sony Pictures, Universal Studio, Paramount Pictures, DreamWorks, BBC, precum si filme independente.
Atasat gasiti noua sigla a Audio Visual Romania. Pentru informatii suplimentare, va stam la dispozitie.
Bucuresti, 21.01.2010
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Analiza Gebruder Weiss România: Piața de transport și logistică în 2023/2024 – de la provocări, la o...
Kaufland se alătură celei de-a 10-a ediții a Colectei Naționale de Alimente prin Cutia cu fericire
Pentru al doilea an consecutiv, OSCAR Downstream este cel mai atractiv angajator din industria Oil &...
Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Emplo...
Care sunt cele mai bune 63 de programe de internship din România? Companiile nominalizează, studenți...
Mondelēz International raportează progrese semnificative în cadrul raportului de sustenabilitate "Sn...
Idea Morph: Startup-ul românesc cu investiție de 300.000 euro pentru brainstorming online
Ateneul Român primește Marca patrimoniului european