Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PromoWatch – prima metodologie de masurare a eficientei promotiilor

Conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown in aprilie  anul curent, peste 40% din consumatori iau decizia de achizitionare a unei marci in magazin. Fata de anul trecut, tendinta este de crestere pentru majoritatea produselor de larg consum. In acest context Visionwise Consulting a dezvoltat prima metodologie de masurare a  eficientei campaniilor de promovare la raft , numita PromoWatch.

Metodologia porneste de la o modalitate inovatoare de a masura in mod unitar efortul de promovare depus la raft, indiferent de tipologia promotiilor realizate. Astfel se poate evalua in timp real efortul la raft al oricarui jucator din piata comparativ cu concurentii sai.

La baza masurarii efortului de promovare sta PRP-ul (Promo Reach Point) – o unitate de masura cu acelasi rol in promotii pe care il are GRP-ul (Gross Rating Point) in publicitate.

Prin corelarea efortului investit la raft cu rezultatele in vanzare se poate masura eficienta oricarei campanii promotionale, ajutand clientii sa-si dezvolte in timp strategii de promovare cu eficienta sporita.

Visionwise Consulting este compania de consultanta si servicii de marketing din cadrul Daedalus Group. Daedalus Group este  singurul jucator din piata care ofera servicii integrate de marketing si cercetare a pietei.

Bucuresti, 03.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.