Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Promotiile de Sf. Valentin cresc vanzarile online cu 45%

Numărul cumpărăturilor prin card în magazinele online româneşti care folosesc soluţia ePayment® a crescut cu 45% în perioada 15 ianuarie – 15 februarie faţă de nivelul înregistrat în luna decembrie 2006. Apetitul deja în creştere al românilor pentru achiziţii pe Internet a fost încurajat de ofertele promoţionale de Sf. Valentin care anul acesta au intrat şi în strategia de marketing a magazinelor online.

„Ne aşteptăm ca vânzările online să păstreze ritmul de creştere şi în următoarele luni, până spre jumătatea anului. Practic este vorba de o aşezare a pieţei care va da încredere cumpărătorilor, solicitând în acelaşi timp atenţia comercianţilor şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor”, apreciază Dragoş Stănescu, director de marketing şi vânzări la GECAD ePayment. “Unul din avantajele cumpărăturilor online este preţul mai mic decât în magazinele tradiţionale, iar promoţiile le fac şi mai atractive”, adaugă Dragoş Stănescu.

În Statele Unite, de unde provine această sărbătoare, vânzările online în magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% în săptămânile care au precedat-o faţă de valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă anul trecut. Potrivit unui raport realizat de comScore Networks cele mai căutate produse au fost flori, felicitări, cosmetice şi parfumuri, bijuterii şi ceasuri, cumulând vânzări de 907 milioane USD, faţă de 743 milioane în 2006.

În România, îndrăgostiţii s-au îndreptat mai ales către ofertele speciale lansate de magazinele online. Astfel, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare şi transport) – 54% din numărul de trazacţii. La distanţă apreciabilă urmează produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) – 9% şi produsele specifice unui astfel de eveniment, şi anume flori, cosmetice, bijuterii sau felicitari – 6%. Natura produselor cumpărate, alaturi de discount-urile oferite au determinat creşterea numărului de tranzacţii. Valoarea acestora reprezintă aproximativ 60% din cea înregistrată la sfârşitul anului trecut dar este cu 1500% mai mare faţă de cea din 15 ianuarie – 15 februarie 2006.

Bucuresti, 15.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.