Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Promenada si-a desemnat agentiile partenere de comunicare

Papaya Advertising, Godmother, OMD şi Rogalski Damaschin Public Relations sunt agenţiile partenere selectate de Promenada pentru campania de lansare și susținere a brandului în 2013.

Procesul, desfăşurat pe o perioadă de două luni, a constat mai întâi în selectarea agenției de strategie și comunicare de brand, în urma căreia Papaya Advertising a fost desemnată câștigătoare, prezentând un concept care transmite în cel mai înalt grad valorile și misiunea brandului Promenada. Ulterior au fost selectate agenţiile de media, BTL, online şi PR, criteriile de selecție fiind capacitatea de a demonstra înțelegerea brandului și a conceptului general de comunicare, dar și valoarea creativă a soluțiilor și ideilor prezentate. Astfel, serviciile media buying și planning vor fi asigurate de către OMD, în timp ce Godmother va coordona procesul de comunicare în mediul online şi BTL, iar Rogalski Damaschin Public Relations va fi responsabilă pentru comunicarea cu presa şi liderii de opinie.

„Am invitat la procesul de selecție unele dintre cele mai creative și eficiente agenții din industrie, cărora le mulțumim pentru efort, pentru idei și pentru energia pe care au investit-o în propunerile pe care ni le-au făcut. Partenerii pe care i-am selectat au demonstrat că au înțeles în cel mai înalt grad valorile brandului pe care ne dorim să îl construim. Doresc să felicit toate agenţiile câştigătoare pentru capacitatea de a livra idei care vor contribui la lansarea cu succes a brandului Promenada, idei care se află în faza avansată de implementare și pe care publicul le va putea evalua în curând” a declarat Gerald Beck, Managing Director, Raiffeisen evolution.

Campania de lansare promite să aducă o schimbare în standardele comunicării în România, printr-un mix care va include toate mediile relevante pentru publicul țintă și printr-un mesaj care va schimba modul în care publicul larg se raportează la un centru comercial.

Promenada, proiect situat la intersecţia arterelor Calea Floreasca, Şoseaua Pipera şi Str. Barbu Văcărescu, va fi inaugurat la data de 17 octombrie 2013 şi este dezvoltat de Raiffeisen evolution. Promenada va deveni un landmark în peisajul urban al zonei de nord a Capitalei, oferind publicului un mix relevant de magazine, unele fiind concepte noi de retail pentru România, o terasă exterioară cu o suprafaţă de peste 7.000 mp, amplasată la ultimul etaj, unde se va afla o grădină verde pe toată perioada verii şi un patinoar pe durata sezonului rece, precum și o selecție optimă de restaurante și cafenele, adaptată preferințelor variate ale publicului larg. Dezvoltat după un design avangardist semnat de biroul de arhitectură românesc B23T, Promenada va redefini experiențele consumatorului într-un centru comercial, prin utilizarea tehnologiei și a serviciilor dedicate de customer support.

Despre Promenada

Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu un stil de viaţă contemporan aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Situat în noul centru de afaceri al Bucureştiului, la intersecţia arterelor Calea Floreasca, Şoseaua Pipera şi Str. Barbu Văcărescu, acesta va fi inaugurat în data de 17 octombrie, în urma unei investiţii de peste 130 de milioane EUR realizate de dezvoltatorul Raiffeisen evolution.

Raiffeisen evolution este un dezvoltator imobiliar, o companie de origine austriacă, cu sediul central la Viena, care operează pe piețele din Europa Centrală și de Est. Portofoliul companiei include ansambluri rezidențiale, clădiri de birouri, centre comerciale, hoteluri și proiecte imobiliare mixte. Organizația dezvoltă proiecte sustenabile, în locații cheie, atrăgătoare pentru investitorii imobiliari. În România, Raiffeisen evolution activează din anul 2003. Compania a dezvoltat și vândut cu succes trei proiecte de birouri: Oracle Tower, Sky Tower și Floreasca City Center Office, toate poziționate strategic, în zona de nord a Capitalei, lângă stația de metrou Aurel Vlaicu, la intersecția celor trei artere principale: Calea Floreasca, Șos. Pipera și Str. Barbu Văcărescu.

Mai multe informaţii despre Promenada puteţi afla la adresa: www.promenada.ro.

Bucuresti, 16.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.