free download 78 travel guides written by experts

Proiectul de CSR, Jonathan al Indesit Company a fost premiat

în cadrul galei “Sodalitas Social Award”

Indesit Company a dat publicităţii raportul său de Responsabilitate Socială pentru anul 2006

Proiectul Jonathan al Indesit Company a fost distins cu o menţiune specială pentru importanţa socială deosebită, în cadrul celei de-a V-a ediţii a galei “Sodalitas Social Awards”  

Evenimentul, organizat sub patronajul Preşedintelui ţării, a inclus mai multe categorii de premii acordate organizaţiilor, asociaţiilor de companii angajatoare,  precum şi reprezentanţilor sectorarelor industriale implicaţi în programele de responsabilitate socială.
Proiectul Jonathan al Indesit Company a primit o menţiune specială la secţiunea “Cele mai bune programe de parteneriat comunitar”, pentru eforturile depuse în scopul “angajării tinerilor care au probleme cu legea, ajutând peste 80 de persoane, provenite din medii defavorizate din zona de Sud a Italiei să înveţe o meserie care pentru a putea fi reintegraţi în societate ”, după cum a declarat juriul evenimentului.

O altă recunoaştere a acestui proiect a venit din partea Administraţiei Regiunii Campania, care a avut iniţiativa elaborării unui “Protocol de intenţie”, care să definească parametrii şi  procedurile necesare altor companii care intenţionează să se alăture acestui proiect. Această iniţiativă constituie un pas înainte în conturarea unui nou model demn de urmat şi de alte companii, pe baza direcţiilor trasate de Indesit Company şi  Asociaţia Jonathan.    
Proiectul Jonathan – Indesit Company a fost lansat în anul 1998 în regiunea Caserta, în cadrul fabricilor Indesit Company din Carinaro şi Teverola, fiind implementat în colaboare cu Ministerul Justiţiei. În anul 2004, sub egida Ministerului Muncii, proiectul a fost extins şi în fabrica Melano (în regiunea Le Marche).

Raportul CSR pentru anul 2006, inclus în raportul anual şi cel de  guvernare corporatistă

În cadrul ultimei întâlniri ai acţionariatului Indesit Company a fost prezentat Raportul de Responsabilitate Socială aferent anului 2006, care cuprinde o reiterare a valorilor, strategiilor şi procedurilor de comunicare cu  cei mai importanţi parteneri ai grupului.
Publicarea unei astfel de document reprezintă dovada importanţei pe care Grupul Indesit o acordă acţiunilor de responsabilitate socială corporatistă  precum şi unei politici de comunicare transparentă.

În sfera activităţilor de mediu, Indesit Company îşi respectă în continuare angajametul privind minimizarea consumului de energie, acest obiectiv fiind susţinut de datele referitoare la volumul de vânzări înregistrate pe segmentul de electrocasnice din clasa A în ultimii trei ani. Astfel, pentru maşinile de spălat vase a  fost inregistrată o creştere de 13 %, pentru frigidere, procentul de creştere a fost de 11%, în timp ce pentru maşinile de spălat ritmul de creştere creştere s-a situat la 7%. Noile produse din clasa A înlocuiesc produsele care au o vechime de 10 ani, ceea ce se traduce în economisirea de energie şi reducerea emisiilor de dioxid de carbon.
Dacă cele peste 188 milioane de electrocasnice cu vechime de 10 ani din Europa ar fi înlocuite cu modele noi, emisiile de dioxid de carbon la nivel mondial ar fi reduse cu 20 milioane de tone.

Rezultatele obţinute pe plan social

În anul 2006 Indesit Company a extins dialogul direct cu reprezentanţii  companiillor  naţionale şi internaţionale, furnizorii, retailerii şi consumatorii, prin intensificarea comunicării precum şi prin realizarea unor studii şi cercetări la nivel internaţional.  
De asemenea, Indesit Company a aderat la Global Compact, care are drept misiune extinderea programelor de responsabilitate socială corporatistă în comunitatea de business. Ca rezultat, compania a fost desemnată câştigătoarea premiului italian “Primio Etica & Impresa”, înmânat pentru promovarea excelentă a standardelor practicii de CSR în relaţiile indistriale.

Angajamentul social al Indesit Company a constituit întotdeauna o parte importantă a filosofiei companiei, având la bază principiul susţinut de Aristide Merloni in 1967:  “O iniţiativă industrială nu poate să atingă succesul economic dacă aceasta nu este susţinută de un angajament pentru progresul social”.  
Anajamentul social al companiei Indesit a fost stabilit încă în anii ’70, când a câştigat premiul CSR “European PA Vission”.    

Despre Indesit
Compania Indesit este producătorul de electrocasnice numărul doi din Europa şi cinci la nivel mondial. Înfiinţată în 1975 de actualul preşedinte Vittorio Merloni şi listată la bursa din Milano din 1987, compania a avut vânzări de peste 3 miliarde de euro în 2005, vânzând peste 14 milioane de electrocasnice. Indesit şi Ariston sunt cele două mărci internaţionale ale companiei. Celelalte mărci ale sale – Hotpoint, Scholtès şi Stinol – sunt foarte cunoscute în Marea Britanie, Franţa şi respectiv Rusia. Compania Indesit îşi desfăşoară activitatea în 18 puncte de lucru şi 22 de filiale comerciale din toată lumea, având peste 17.000 de angajaţi.
În România, Indesit Company funcţionează printr-un birou de reprezentanţă, activitatea comercială  se desfăşoară prin intermediul unor importatori autorizaţi. Biroul din România se ocupă de coordonarea activităţilor de marketing, comunicare, logistică şi servicii post vânzare.

Bucuresti, 15.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *