Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Proiectele interne, saltul de la furnizor la producator

Din orice perspectivă au fost gândite inițial, proiectele interne ale unei agenții de comunicare marchează manifestarea liberă a propriei viziuni și creativitatea dusă la extrem, neîngrădită de rigiditatea pe care ți-o poate poate impune profilul unui client.

Astfel, BookLand și „Marketing in Direct” (MID) reflectă identitatea More Than Pub, viziunea și strategia de comunicare dobândite pe parcursul atâtor ani de experiență. „Dacă cineva dorește să ne cunoască cu adevărat, exact așa cum suntem, trebuie doar să întâlnească ideile noastre, care au fost conturate și manifestate în MID și BookLand”, este de părere Mihaela Petrovan, General Manager More Than Pub. Aceste proiecte poartă tone of voice-ul și valorile agenției, ducând la creșterea notorietății acesteia și crearea poveștilor proprii de succes.

După ce piața de carte a cunoscut în ultimii ani o cădere liberă cu scăderi ale vânzărilor de până la 40% și reduceri masive de tiraje, din inițiativa More than Pub a apărut „BookLand” pe piața târgurilor de carte ca o încercare aventuroasă și îndrazneață, dar mai ales pioniereasca. De ce? Pentru că ideea unui târg de carte într-un mall, un spațiu neexploatat până acum dintr-o astfel de perspectivă și chiar hulit de către clasicele astfel de manifestări culturale, a creat controverse încă de la enunțare. Astfel, încă din „fașă”, BookLand, copilul rebel și cosmopolit al târgurilor de carte consacrate, a creat un buzz teribil în universul editurilor fiind privit atât cu reticență, încredere, interes, dar și cu o curiozitate aproape mistică. Inovatoarea perspectivă culturală, privită de mulți ca sortită eșecului, s-a concretizat într-un succes: cartea a ajuns in mijlocul publicului neluat în seamă de celelalte târguri de carte convenționale. Pe principiul “Dacă publicul nu vine la carte, aducem cartea la public”, BookLand se extinde acum pe alte două direcții noi: Caravană în 9 mari orașe din țară, cu respectarea conceptului inițial de cultură în mall, precum și lansarea unei Librarii online pentru o accesibilitate non stop.

Conferința “Marketing în direct” a avut încă de la început scopul de a fi mai mult decât o simplă conferință pe piața evenimentelor de business. A fost un eveniment conceput ca alternativă nonconformistă și eficace pentru multitudinea de acțiuni din domeniu, formatul corespunzând întocmai asteptărilor marketerilor. Cu trei ediții la activ, Conferința Internațională “Marketing în direct” a devenit un punct de referință pentru evenimentele business prin prezența speakerilor remarcabili, atât din România cât și din străinătate, dar și prin discuții punctuale pe marginea tendințelor actuale ale marketingului direct, mai mult sau mai puțin disputate. „Este deja un happening presărat cu abordări noi, strategii de succes și networking de anvergură prin care directorii de marketing intră în contact într-o manieră dinamică și interactivă cu informații de calitate, exemplificate în proiecte de succes” a adăugat Mihaela Petrovan, General Manager More Than Pub.

Bucuresti, 13.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.