Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Progres pentru participarea oficială în Sezonul 5: pregătirile noului monopost BMW iFE.18 pentru Formula E intră în faza următoare

● Pilotul oficial BMW Tom Blomqvist pe circuit cu noul BMW iFE.18 ● Jens Marquardt: BMW iFE.18 este un punct de referinţă pentru compania noastră ● Sunt disponibile imagini şi video cu BMW iFE.18 ●

Bucureşti/München. “BMW iFE.18 – TechLab for BMW iNEXT”: acest slogan a marcat noul monopost BMW i Motorsport pregătit pentru Campionatul FIA Formula E ABB. Monopostul a efectuat prima sa apariţie istorică la sediul BMW and MINI Driving Academy din Maisach, în apropiere de München (Germania). A fost propulsat de un tren de rulare BMW complet nou, care a fost creat special pentru provocările motorsportului. Acesta este rezultatul colaborării strânse între inginerii de dezvoltare BMW i şi cei de la BMW Motorsport. Pilotul oficial BMW Tom Blomqvist (Marea Britanie) a fost la volanul primului monopost electric din istoria BMW Group.

BMW iFE.18, Roll-out

“BMW iFE.18 este un punct de reper pentru compania noastră”, a explicat Marquardt. “După luni de colaborare excelentă între inginerii de dezvoltare a producţiei şi cei din motorsport, acum putem vedea rezultatul în acţiune. Acest proiect Formula E a însemnat cel mai remarcabil transfer de tehnologie între producţie şi motorsport din istoria BMW. Toţi cei implicaţi au contribuit la îndeplinirea sloganului «TechLab for BMW i» încă din prima clipă. Sunt extrem de nerăbdător să văr maşina de curse pentru prima dată în culorile BMW i Motorsport atunci când Sezonul 5 va începe.”

Noul tren de rulare BMW este piesa centrală a BMW iFE.18. Viitorul şasiu comun pentru Formula E a fost prezentat în premieră la începutul lunii martie cu ocazia Salonului Internaţional Auto de la Geneva (Elveţia). Câteva date comparative arată evoluţia propusorului de Formula E comparativ cu motorul de serie de la BMW i3, unul deja foarte sofisticat. Monopostul este mai uşor cu 50%, mai compact cu 66% şi produce performanţe mai bune cu 100%. Atinge chiar o turaţie mai mare cu 400% decât omologul său de serie.

Alături de celelalte echipe din Formula E, noul BMW iFE.18 va fi prezent pe circuit la testul Formula E oficial de la Calafat (Spania), în perioada 17-19 aprilie 2018.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.