Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul gamei 911 se extinde

Noul 911 Turbo Cabrio

Stuttgart. Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG, Stuttgart, Germania, va prezenta la 8 septembrie pe linia de start noul 911 Turbo cabriolet. Traditia de 20 de ani a acoperisului clasic textil din cadrul gamei 911 este continuata cu acest model deschis de varf.
In primul rand, modelul deschis cu 2+2 locuri ofera performante dinamice la nivelul unei masini sport de inalta performanta in timp ce pastreaza placerea conducerii unui cabrio. In al doilea rand, in comparatie cu concurenta, 911 Turbo Cabriolet este economic in ceea ce priveste consumul de combustibil, datorita designului deliberat, aerodinamicii iesite din comun si tehnologiei avansate a motorului.

Ca si 911 Turbo Coupe, Cabrioletul va fi propulsat de motorul boxer cu 6 cilindri  biturbo de 3,6 litri ce dispune de turbina cu geometrie variabila (VTG). Grupul motopropulsor genereaza deja o putere maxima de 480 CP (353 kw) si un cuplu motor maxim de 620 Nm la 1.950 rpm. Cu noul «  Pachet Sport Chrono Turbo », oferit optional, care include si o functie de overboost, pana la 680 Nm sunt disponibili pe perioade scurte. Versiunea cu transmisie manuala poate accelera de la 0 la 100 km/h in exact 4 secunde. Cu cutia Tiptronic S, timpul poate fi redus pana la 3,8 secunde. Ambele versiuni pot atinge o viteza maxima de 310 km/h. Consumul de combustibil pentru 911 Turbo cabriolet este de 12,9 l/100 km – o valoare exemplara intr-un mediu foarte competitiv.

In ciuda ranforsarilor specifice unui cabriolet, acoperisului complet automat si protectiei la rasturnare din spatele scaunelor spate, versiunea deschisa a lui 911 Turbo cantareste cu doar 70 kg mai mult decat Coupe-ul. Acoperisul soft-top usor, realizat din trei straturi, care poate fi deschis sau inchis complet in doar 20 secunde contribuie la obtinerea unui centru de greutate coborat.

Impreuna cu trenul de rulare care este ajustat la nevoile specifice unui cabrio, ce include suspensia activa Porsche Active Suspension Management (PASM) oferita standard, noul 911 Turbo Cabriolet ofera performante sportive la condus tipice pentru un Porsche 911 ca si o siguranta extrema la condus cu caracteristici atractive de condus. Sistemul de control al stabilitatii Porsche Stability Management (PSM) si cel de managerizare a tractiunii integrale Porsche Traction Management (PTM) contribuie de asemenea la aceste performante iesite din comun. Sistemul, avand un ambreiaj multidisc controlat electronic poate, in functie de nevoi, sa varieze puterea transmisa de motor intre puntile fata si spate si – cu intervale de transfer de maximum 100 milisecunde – este mai rapid decat reactia motorului la schimbarile de sarcina.

Cu un coeficient aerodinamic de Cw = 0,31, 911 Turbo Cabrio este la nivelul modelelor coupe. Impreuna cu spoilerul spate, care iese automat in afara la peste 120 km/h – avand o cursa cu 30 mm mai mare ca in cazul versiunii Coupe, modelul 911 Turbo cabrio este singurul model cabrio de serie care genereaza o forta negativa la puntea spate. Impreuna cu sistemele pasive de siguranta care includ standard sase airbaguri si sistemul de protectie la rasturnare – cu teava de otel integrata in  rama parbrizului si protectie suplimentara situata in spatele scaunelor spate – 911 Turbo Cabrio indeplineste toate cerintele legale pentru siguranta pasiva aplicabile pe toate pietele lumii. Mai mult, este echipat cu unul din cele mai performante sisteme de franare. Etrierul cu sase pistonase montat la discurile fata provine de la Carrera GT. La cerere, franele ceramice (PCCB) verificate in curse si cu o greutate redusa  sunt disponibile optional la 911 Turbo cabrio.

De asemenea, in echiparea standard a lui 911 Turbo Cabrio sunt incluse printre altele farurile Bi-Xenon, jantele forjate de 19 inch in doua culori, sistemul de aer conditionat, deflectorul de vant, Porsche Communication Management (PCM) – cu modul pentru sistemul de navigatie si monitor color de 5,8 inch si sistemul Surround Bose Surround.

In Romania pretul de inceput este de 129963 Euro fara TVA. Pana in prezent exsita deja doua comenzi ferme, care se alatura la cele 4 911 Turbo Coupe comandate in acest an in Romania.

Bucuresti, 7.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.