Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul Fundatiei Western Union Our World, Our Family:

cinci ani, 50 de milioane de dolari alocati, cinci milioane de persoane incluse

Compania Western Union (NYSE:WU) și Fundația Western Union au prezentat raportul programului Our World, Our Family cu prilejul zilei internaționale a Filantropiei Corporatiste. Lansat în 2007, programul Western Union a vizat alocarea a 50 de milioane de dolari, pe o perioadă de cinci ani cu scopul de a promova oportunitățile economice pentru migranți, pentru a-i ține conectați cu familiile lor, pentru a depăși barierele și pentru a-și îndeplini visele.

Printre rezultatele înregistrate în cadrul programului și menționate în Raport:
· A ajuns la cinci milioane de persoane din 70 de țări
· Au fost dezvoltate instrumente educaționale, inclusiv burse, pentru un milion de elevi și studenți
· A fost oferit sprijin pentru integrarea a aproximativ 270.000 de migranți la nivel global
· S-a acordat sprijin pentru 455.000 de antreprenori, sub formă de împrumuturi sau traininguri de business
· S-au furnizat resurse și traininguri de educație financiară pentru peste 550.000 de persoane
· A fost oferit sprijin pentru ajutorarea comunităților lovite de catastrofe, pentru 900.000 de persoane.

Programul Our World, Our Family a primit distincția Clinton Global Initiative, în 2008, și prestigiosul premiu de excelență din partea CECP în 2009. Juriul a menționat faptul că Western Union a făcut dovadă de “curaj pentru a aborda o problematică socială complexă [migrația] și prin faptul că s-a folosit de rețeaua sa extinsă pentru a spori impactul și sustenabilitatea programului său”. Serviciile Western Union, inclusiv cele din cadrul portofoliului său în extindere, sunt disponibile în aproximativ o jumătate de milion de locații ale Agenților , prin call centre, pe mobil și printr-o tot mai intensă prezență în mediul online.

Programul Our World, Our Family a reușit să atragă parteneri importanți și peste 57% din angajații companiei au făcut donații pentru a spijini programul sau au efectuat mii de ore de voluntariat în cadrul unor organizații non-profit din întreaga lume. Peste 350 din Agenții Western Union® care operează în comunități deservite de companie s-au implicat în derularea programului pentru ca acesta să aibă un real impact.

Încheind parteneriate strategice cu organizații precum Mercy Corps, United Nations și USAID, programul Our Family s-a implicat în educarea a zeci de mii de studenți pentru ca aceștia să se poată integra în câmpul muncii, a creat locuri de muncă oferind asistență de business pentru mici întreprinzători și i-a pregătit pe muncitori să-și folosească mai bine salariile prin traininguri de educație financiară. De asemenea, în cadrul programului s-au derulat proiecte de reconstrucție a unor comunități sau de ajutorare a persoanelor afectate în cazul a 62 de dezastre din întreaga lume.

“Western Union evoluează ca afacere pentru a răspunde nevoilor în schimbare din piață, prin urmare și programele noastre sociale trebuie să evolueze în același ritm”, a declarat Patrick Gaston , Președinte al Western Union Foundation. “Puține sunt lucrurile care contează mai mult pentru consumatorii noștri decât succesul tinerelor generații. Ultimii cinci ani ne-au demonstrat că educația este una dintre cele mai sigure căi pentru un viitor mai bun. Vom folosi experiența pe care am acumulat-o în cadrul Our World, Our Family pentru a implementa următorul nostru mare program de implicare comunitară – Education for Better”.

Anunțat în cadrul UN General Assembly, în septembrie 2012, Education for Better este un program pe trei ani al cărui scop este să sprijne educația la nivel global prin oferirea de granturi, marketing legat de cauză, advocacy, implicarea angajaților companiei și dezvoltarea de produse care să ajute educația. Programul prevede o implicare de 10.000 de dolari pe zi, pe o durată de peste 1.000 de zile, menită să sprijine promovarea unor obiective educaţionale, cu accent pe programe de instruire secundară şi vocaţională.

Bucuresti, 26.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.