Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programul de responsabilitate sociala al Coca-Cola HBC, Aur la competitia internationala

LACP Magellan

Coca-Cola HBC Romania a obtinut Aur pentru programul de responsabilitate sociala „Colectare Selectiva”, in cadrul editiei 2010 a competitiei internationale LACP Magellan, care premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare la nivel mondial.

Programul „Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a fost distinsa cu un premiu Aur la categoria „Relatii comunitare” („Community relations”), fiind in acelasi timp si singura campanie de responsabillitate sociala din Romania premiata in cadrul acestei editii a competitiei.

De asemenea, programul „Colectare Selectiva” a fost clasat pe locul 28 in Top 50 al tuturor campaniilor inscrise in competiție.

LACP Magellan 2010 a primit 375 de aplicatii, din partea unor companii din intreaga lume. Juriul a fost reprezentat de specialisti in domeniul comunicarii, a caror expertiza acopera arii variate ale comunicarii (comunicare interna, comunicare corporativa, comunicare pentru organizatii non-profit, comunicare de brand etc.). Procesul de jurizare a avut in vedere criterii precum: creativitatea campaniei, claritatea mesajului, eficienta campaniei etc.

“Acest premiu reprezinta recunoasterea unui efort comun al companiei noastre si al societatii civile, reprezentata de ONG-urile cu care am colaborat.”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.

Printre premiile si distinctiile obtinute de campania “Colectare Selectiva” in 2010, mentionam: un trofeu Stevie in cadrul competitiei Stevie Awards (categoria „Campania de Comunicare sau de PR a Anului – Public Affairs”), nominalizare la IPRA Golden World Awards (categoria „Public Affairs”) si nominalizare la SABRE Awards (categoria „Public Affairs”).

Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).

Despre campania de „Colectare Selectiva”

„Programul de Colectare Selectiva” este expresia angajamentului Coca-Cola HBC Romania de a contribui la crearea unui sistem integrat de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje, dar si de a educa populatia in aceasta directie. Programul a fost derulat in parteneriat cu Tasuleasa Social, Salvati Dunarea si Delta, Green Revolution, CEDD (Centrul de Excelenta pentru Dezvoltare Durabila), Mai Mult Verde si Mare Nostrum.

Despre LACP (League of American Communications Professionals)

Liga Profesionistilor Americani in Comunicare a fost infiintata in 2001 cu scopul de a crea un forum al industriei de relatii publice care sa faciliteze schimbul de bune practici. De asemenea, LACP gazduieste competitii semestriale care se adreseaza diferitelor discipline din domeniul comunicarii: Spotlight Awards (materiale de comunicare), Vision Awards (rapoarte anuale), Inspire Awards (comunicare interna si comunicare cu angajatii), Impact Awards (comunicare strategica).

Despre Coca-Cola HBC Romania

Coca-Cola este una dintre primele multinationale care au investit in Romania. Chiar din anul intrarii pe piata, 1991, Sistemul Coca-Cola (alcatuit din Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania) a aplicat principiul parteneriatului social, aratandu-si disponibilitatea de a se implica in actiuni menite sa sprijine si sa impulsioneze dezvoltarea unei societati educate si a unui mediu sanatos. Grupul Coca-Cola Hellenic, din care face parte Coca-Cola HBC Romania, a inclus in 2007 in strategia de afaceri conceptul de dezvoltare durabila. Astfel, directiile principale de responsabilitate sociala ale companiei sunt: perfectionarea angajatilor la locul de munca, protejarea sanatatii consumatorilor, conservarea si ocrotirea resurselor de apa, economisirea energiei, recuperarea si reciclarea ambalajelor.

Bucuresti, 24.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.