Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programele Antenei 1 pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor

Cu subiecte inedite şi de actualitate, Acces Direct şi Observator 16 s-au impus şi ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Mireasã pentru fiul meu a rãmas şi ea prima opţiune pentru cei mai mulţi telespectatori din mediul urban.

Acces Direct, unul dintre formatele puternice ale după-amiezii, şi-a cucerit şi ieri telespectatorii, impunându-se pe primul loc în clasamentul de audienţã la nivel urban, cu un rating mediu de 5,9 puncte şi o cotă de piaţă de 19,5 %, surclasând şi de această dată concurenţa. Printre subiectele abordate de Simona Gherghe ieri s-au numărat dezvãluiri incredibile în legãtura cu boala lui Şerban Ionescu, dar şi materialul „România sub zodia cutremurelor”. Acestea, dar şi alte subiecte au stârnit interesul telespectatorilor din mediul urban care au ales Antena 1 în detrimentul principalului său competitor, Pro Tv. Acesta din urmă, care difuza în intervalul emisiunii Acces Direct, Ştirile Pro Tv 17 şi Happy Hour a înregistrat un rating mediu de 5 procente şi 16,3 % share, ocupând cea de-a doua poziţie în clasament.

Şi emisiunea moderatã de Mirela Boureanu Vaida a fost fruntaşã ieri în topul audienţelor, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating mediu de 3,2 puncte şi o cotă de piaţă de 15,5 %, aproape dublu faţã de programul oferit de postul Kanal D, care a înregistrat atunci un rating mediu de 1,6 puncte şi o cotă de piaţă de 7,9 %, la nivelul aceluiaşi target.

Observator 16 a rãmas şi el prima opţiune pentru cei mai mulţi telespectatori din mediul urban. Principalul buletin informativ prezentat românilor de Oana Frigescu a înregistrat un rating mediu de 2,8 puncte şi o cotă de piaţă de 11,5%.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 28 mai 2012

Bucuresti, 29.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.