free download 78 travel guides written by experts

Programele Antenei 1, din nou prima optiune a romanilor

Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu lider în topul audienţelor

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Antena 1, Observatoarele prezentate de Oana Frigescu fiind prima alegere a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Tot pe primul loc în topul preferinţelor românilor din mediul urban a fost şi emisiunea de dupã amiazã Mireasã pentru fiul meu, confruntãrile acide, emoţiile şi suspansul captivându-i şi de aceastã datã pe telespectatori.

Şi marţea aceasta, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1, mai multe dintre programele staţiei impunându-se lider de piaţã. Observatoarele prezentate de Oana Frigescu au fost şi ieri prima opţiune a românilor. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,5 procente şi o cotã de piaţã de 12,8 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 1,9 procente şi o cotã de piaţã de 9,7%, la nivelul aceluiaşi target. Şi Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 2,8 procente şi o cotã de piaţã de 12,4 %.

Emisiunea prezentatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida, Mireasã pentru fiul meu, a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban Astfel, în intervalul de dupã-amiazã, Mireasã pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2,7 procente şi o cotã de piaţã de 13%, la nivelul targetului all urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul All Urban
Perioada 26 iunie 2012


Bucuresti, 27.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *