Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Profilul consumatorului modern

ThinkDigital

Studiul realizat la nivel European de Microsoft Advertising împreună cu agenția Carat, a dezvăluit cei mai importanţi factori ce se află în spatele deciziilor de cumpărare ale unui consumator. Pe parcursul studiului au fost analizaţi aproximativ 19.000 de cumpărători la nivel global din cele patru pieţe de retail principale – alimente, îmbrăcăminte şi accesorii, fast-food şi electrocasnice.

Doar 15% dintre europeni spun că deciziile lor de cumpărare nu au fost afectate de criză iar 4% spun că plănuiesc să revină la vechile obiceiuri de cumpărături după recesiune.

În afară de cercetarea pe care consumatorul o face înaintea achiziţionării unui produs, studiul mai aduce în prim plan şi segmentul de populaţie (24%) ce îşi foloseşte smartphone-ul în timp ce face cumpărăturile, pentru a compara preţurile înainte de achiziţie.

Decizia de cumpărare nu mai este una liniară ci una mult mai dinamică. Paşii pe care îi realizează consumatorul în vederea achiziţionării de bunuri începe cu o etapă de pre-cumpărare (discuţii cu prietenii legate de ceea ce vor să achiziţioneze), cercetarea pe internet, cumpărarea şi post-cumpărarea ( review-uri despre produse pe diferite site-uri şi forumuri). Vechile obiceiuri de cumpărare nu se mai regăsesc la consumatorul modern.

Pentru mai multe detalii privind studiul accesați: //advertising.microsoft.com/europe/retail-brand-marketing-research.

Bucuresti, 31.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.