free download 78 travel guides written by experts

Profesionalism si etica in gestionarea relatiei dintre consultantul in management

si clientul sau – conferinta nationala AMCOR

AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, a organizat pe data de 23 noiembrie 2012 conferinţa cu titlul ”Customer Relationship Management”, prima din seria de evenimente „Excelenţa în Consultanţă”. Evenimentul s-a desfăşurat în sala Concerto a hotelului Grand Hotel Continental din Bucureşti.

Evenimentul s-a bucurat de prezenţa a peste 80 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, ai instituţiilor publice, ai presei de profil precum şi ai mediului academic din România.

În cadrul evenimentului au fost dezbătute teme de interes pentru consultanţii în management în ceea ce priveşte gestionarea relaţiilor cu clienţii lor. Printre subiectele abordate s-au numărat:, provocările pe care un consultant în management le întâlneşte în relaţia cu clientul corporate din mediul global, modalitatea prin care un consultant poate fi prieten sau nu cu clientul său, dar şi modalităţile de gestionare a relaţiei cu un client din mediul public.

Preşedintele Asociaţiei, dl. Sorin Caian, a deschis evenimentul cu o trecere în revistă a activităţilor AMCOR din acest an, printre reuşite numărându-se: peste 15 firme de consultanţă în management înscrise, organizarea a două sesiuni de Atestare Naţională a firmelor membre şi a trei sesiuni de certificare internaţională CMC (Certified Management Consultant) a consultanţilor seniori care provin din firme membre atestate, organizarea unei conferinţe regionale, a unei Adunări Generale şi a unei conferinţe naţionale, toate cu scopul de a le oferi consultanţilor în management posibilitatea de a relaţiona, de a-şi putea expune problemele cu care se confruntă în exercitarea profesiei pe care o reprezeintă şi de a încerca găsirea împreună a unor soluţii optime într-o economie de piaţă imprevizibilă.

Ca urmare a activităţii întrepinse de către Comisia Profesională de Fonduri Europene, AMCOR este prezentă în 5 comitete din cele 10 tematice şi anume în: Comitetul Interinstituţional pentru Acordul de Parteneriat (CIAP), Comitetul Consultativ privind Coeziunea Teritorială (CCCT), Comitetul Consultativ pentru Dezvoltare Regională (CCDR), Comitetul Consultativ Tematic Mediu şi Schimbări Climatice (CCTMSC), Comitetul Consultativ Tematic Competitivitate şi Eficienţă Energetică (CCT CEE).

Printre speakerii prezenţi la Conferinţă s-a numărat şi dl. Mihai Svasta, ambasadorul standardului european pentru servicii consultanţă în management din România, care le-a prezentat participanţilor la eveniment modalităţi de utilizare a acestui standard cu scopul de a ridica nivelul de awareness în rândul clienţilor asupra a ceea ce înseamnă un proces de consultanţă în management.

Dl. Bogdan Pletea, consultant senior în cadrul companiei Pletea & Asociaţii, cu o vastă experienţă în proiecte internaţionale, a prezentat audienţei „Relaţia consultant-client corporate în mediu global”.

De asemenea, un subiect intens discutat în momentul de faţă în România este relaţia dintre consultantul în management şi clientul din mediul public. Pornind de la această idee, dl. Cristian Găină, director executiv şi consultant senior al companiei Gapa, a expus publicului prezentarea „Modalităţile de gestionare a relaţiei dintre un consultant în management şi un client provenind din mediul public”, în timp ce dna. Mariana Ciurel, reprezentant al Bursei de Valori Bucureşti, a susţinut prezentarea „Implementarea principiilor de guvernanţă corporativă în rândul companiilor din România. Studiu de caz”.

Conferinţa ”Customer Relationship Management” a fost gândită cu scopul de a crea un mediu propice networking-ului pentru consultanţii profesionişti în cadrul căruia aceştia pot să împărtăşească experienţe şi, de asemenea, să îşi transmită know-how-ul dobândit de-a lungul anilor.

Bucuresti, 27.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *