Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Profero, premiul Best Use of Technology la Internetics 2016

Agenția a câștigat și 2 trofee Gold – Mobile App și Digital Brand Experience – cu Orange My Heartbeats

Profero a obținut premiul special pentru Best Use of Technology cu aplicația My Heartbeats, dezvoltată pentru Orange, la Internetics 2016, unul dintre cele mai importante festivaluri dedicate industriei online din România. De asemenea, agenția a câștigat două trofee Gold cu aceeași aplicație, la categoriile Social media – Mobile App, respectiv Digital Brand Experience.

Această performanță continuă succesul înregistrat de Profero la IAB MIXX Awards 2016, când a câștigat marele premiu al festivalului – Best Digital Mixx 2016, precum și categoria Best Interactive Experience. În același timp, este confirmată din nou expertiza agenției în proiecte deopotrivă creative și complexe din punct de vedere tehnologic, fiind a doua oară când Profero câștigă premiul pentru Best Use of Technology la Internetics.

„Inima Profero a bătut puternic luni seară cu fiecare premiu obținut la Internetics. My Heartbeats este o aplicație foarte iubită de utilizatori și apreciată de juriile de specialitate, iar memorabilitatea ei a fost confirmată nu numai de cele peste 580.000 de downloads, dar și de premiile obținute în cadrul a trei festivaluri importante. Mulțumim echipei Orange pentru încredere și suntem mândri de parteneriatul pe care îl avem”, a declarat Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group. 

Lansată anul acesta în luna iubirii, pentru a ajuta utilizatorii să-și înregistreze sunetul inimii pentru a transmite celor dragi un autentic „Te iubesc”, My Heartbeats a fost cea mai downloadată aplicație în Google Play și App Store timp de trei săptămâni. Succesul ei s-a tradus, în perioada 9 februarie – 15 martie, în peste 580.000 de descărcări, aproape 4,9 milioane de bătăi de inimă trimise și aproximativ 3 milioane de GB de net gratuit.

De asemenea, Profero a câștigat un Silver la Internetics cu My Heartbeats for Football, o continuare a aplicației My Heartbeats dedicată Campionatului European de Fotbal, prin intermediul cărora utilizatorii au putut trimite, alături de sunetul inimii lor, un mesaj de încurajare pentru favoriții de la Euro 2016. Aplicația a înregistrat peste 450.000 de mesaje trimise și aproape 150.000 de descărcări pe durata Campionatului European, iar utilizatorii au obținut, astfel, aproape 189 de TB de net gratuit, prin înregistrarea pulsului. În ambele proiecte, componenta de programare a fost asigurată de Senior Programming.

Grupul de comunicare Lowe – prin intermediul agenției de digital, Profero, și a agenției de PR, Golin – a obținut cel mai mare număr de trofee Gold la Internetics 2016, la categorii precum Social Media, Digital Brand Experience, Communities sau Interactive Campaigns, cu campaniile Orange My Heartbeats, Vanilla Skype (BRD – Groupe Société Générale) și Electric Castle.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *