Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Profero obține 3 premii la Mobile Awards 2016, în cadrul Mobifest

Proiectele premiate au fost Orange My Heartbeats și Spiderkids VR

Agenția Profero a obținut trei premii la Gala Mobile Awards 2016, organizată în cadrul celui mai important eveniment de mobile marketing din România, Mobifest. Competiția recunoaște cele mai creative și inedite aplicații și campanii din mediul online.

Proiectele care au adus agenției aprecierea juriului au fost My Heartbeats, realizat pentru Orange, și Spiderkids VR, realizat pentru Muzeul “Grigore Antipa”.

„Proiectele de real succes sunt acelea care reușesc, în același timp, să livreze rezultatele dorite sau peste așteptări pentru client, dar și să inoveze, să devină memorabile prin ceea ce lasă în urmă și să aducă, astfel, o contribuție la evoluția industriei. De aceea, ne bucurăm de fiecare dată când suntem apreciați în cadrul unor astfel de evenimente care încurajează deopotrivă funcționalitatea, relevanța, precum și originalitatea și experiența oferită de un proiect”, spune Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director, Profero.


Categoria Best Branded Apps a fost câştigată de Orange My Heartbeats, prima aplicaţie prin care poţi trimite dragostea ta celor dragi. Aplicaţia înregistreaza sunetul inimii, ca tu să poţi spune cel mai frumos şi autentic “Te iubesc”.   

“Cred că cel mai important lucru pe care am reuşit să îl demonstrăm cu această aplicaţie a fost că tehnologia nu exclude emoţia, ba dimpotrivă. Într-o mare de ‘<3’, Orange ne-a reamintit semnificaţia celor mai grele două cuvinte din lume”, adaugă Miruna Dumitrescu, Copywriter Profero.


Pentru a detecta bătăile inimii, aplicația înregistrează, folosind camera şi blitzul telefonului, fluctuațiile de intensitate a luminii care trece prin degetul utilizatorului. Diferențele de lumină sunt măsurate, înregistrate și convertite ulterior în bătăi pe minut, respectiv în sunet.

Aplicația a avut peste 580.000 de descărcări, clasându-se pe primul loc în Top Free Apps timp de 3 săptămâni, în Google Play și App Store, surclasând aplicații de notorietate ca Facebook şi WhatsApp.

Spiderkids VR a obținut locul I în categoria Special Projects, precum și un premiu special acordat de Google România, pentru tehnologii avansate utilizate în comunicare. Profero a creat un joc de realitate virtuală pentru a promova expoziția “Țesături periculoase”, găzduită de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”. Publicul principal al expoziției, copiii, au fost încurajaţi să intre în universul arahnidelor şi să vadă lumea prin ochii unui păianjen sau ai unui scorpion. De la teamă la fascinaţie a fost un singur pas: mai exact pasul de a te echipa cu ochelarii speciali pentru aplicația VR. Copiii au aflat cum este să fii de 1.000 de ori mai mic, cum poți merge pe pereți și cum un dormitor se poate transforma într-un univers numai bun de explorat. În cele două zile în care s-a desfășurat proiectul, peste 200 de copii au interacționat cu aplicația de virtual reality. În plus, peste 43.000 de persoane au vizitat expoziția.


Premiile Mobile Awards sunt acordate anual în cadrul evenimentului Mobifest dedicat agențiilor și profesioniștilor din marketing, comunicare și dezvoltare online, precum și companiilor care activează în zona mobile. Proiectele înscrise sunt jurizate de către un grup format din experți în mobile marketing și persoane din agenții, potrivit unor criterii precum originalitate, design, structură, navigabilitate și funcționalitate, relevanță și interactivitate, experiența generală oferită de acestea.

Din echipa Profero care a dezvoltat proiectului Spiderkids VR au făcut parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Anca Mașek (Art Director), Vlad Emandi (Flash designer), Veronica Ciacoveanu (Account Director) și Alexandra Cîrciu (Senior Account Executive).

Aplicația Orange My Heartbeats a fost realizată de echipa Profero formată din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Anca Mașek (Art Director), Miruna Dumitrescu (Copywriter), Ana-Maria Ghiurcă (Client Service Director), Valentin Nenu (Account Director) și Oana Mailat (Account Manager).

Pentru cele două aplicații, Senior Programming a asigurat componenta de programare.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.