free download 78 travel guides written by experts

Probitas la Cisco Expo 2010: “No more wolf at the door”

Probitas, companie specializata in sisteme de comunicatii si tehnologia informatiei, sisteme de securitate si instalatii de joasa tensiune a  lansat la Cisco Expo 2010 campania „No more wolf at the door”. Anul acesta Probitas a fost distinsa de catre Cisco cu premiul „Partenerul Anului pentru Tehnologii Emergente”. Prezenta la Cisco Expo 2010 a fost premiata cu locul II pentru cel mai frumos stand,  locul I ocupandu-l Romtelecom.

Cisco 2010 a adus in atentia publicului prezent solutii care revolutioneaza procesele comunicationale si de securitate din institutii, cresc eficienta si reduc costurile implementend tehnologii de ultima generatie. Solutiile expuse la Cisco 2010 urmaresc rezolvarea problemelor in cel mai eficient mod, raspunzand mai rapid cerintelor pietei, creand relatii de durata cu clientii si cu partenerii. Probitas a participat la Cisco Expo prezentand solutii inovatoare din domeniul Physical Security, imparatasind viziunea Cisco: transformarea modului in care oamenii si companiile comunica in modul cel mai eficient. 

“Prezenta la Cisco Expo 2010 a venit ca un act natural,  Probitas si Cisco impartasind aceleasi valori si misiune. Misiunea Probitas este sa garanteze siguranta, stabilitatea si durabilitatea mediului in care lumea evolueaza rapid. Cisco furnizeaza solutiile care asigura stabilitate, siguranta, securitatea iar Probitas implementeaza prin echipa serioasa, responsabila, dinamica si flexibila pe care am construit-o in cei 9 ani de activitate, astfel parteneriatul dintre noi si Cisco are ca scop ultim beneficiile clientului” declara Alexandru Zamfir, IT&C Division Director Probitas.

Prezenta Probitas la Cisco 2010  a urmarit conceptul campaniei “No more Wolf at the door”. Probitas a aratat pe larg vizitatorilor la stand cu prezentari, sesiuni de demo pe echipamente si concursuri cu premii. Prezentarile, axate pe functionalitati noi pline de beneficii, tehnicienii Probitas stand la dispozitia publicului, au demonstrat capabilitatile fiecarei solutii.

Campania ‘No more wolf at the door” doreste sa atraga atentia asupra pericolelor la care se expun companiile fie ca sunt microintreprinderi, companii mijlocii sau multinationale, pentru toate acestea exista un « lup » care pandeste in spatele unei usi: amenintand securitatea locatiei, a depozitelor, bunurilor, incasarilor dar si angajatilor. Prezentarea Probitas “No more wolf at the door”, dezvaluie modalitatile prin care afacerile pot fi protejate de amenintari externe si interne.

Bucuresti, 22.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *