expoplast Sibiu 2019

PRO TV, lider incontestabil de audienta in primele opt luni ale anului 2014

PRO TV s-a impus detașat în primele opt luni ale acestui an, consolidându-și astfel poziția incontestabilă de lider pe piața televiziunii din România, obținută încă de la înființarea postului, în decembrie 1995. De asemenea, cifrele de audiență arată că cei mai mulți telespectatori români au preferat grila de vară a PRO TV în lunile iulie – august.

În perioada ianuarie – august 2014, PRO TV a înregistrat în prime time rating de 9,5% și o cotă de piață de 24% în rândul publicului comercial (adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care locuiesc în zone urbane), la mare distanță de principalul competitor, Antena 1, care a obținut 5,5 puncte de rating și 13,9% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a atins un rating de 3,8% și o cotă de piață de 19.1%, în timp ce Antena 1 a înregistrat un rating de 2,9% și o cotă de piață de 14,5%.

„PRO TV continuă să conducă topul preferințelor telespectatorilor români, iar acesta este rezultatul eforturilor și constantei noastre preocupări de a răspunde așteptărilor publicului cu programe de calitate, formate surprinzătoare, show-uri spectaculoase și inovație în tot ceea ce facem. Suntem convinși că și grila noastră de toamnă îi va cuceri pe români, astfel că vom lăsa în continuare cifrele de audiență să vorbească de la sine”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

PRO TV și-a depășit incontestabil competiția și la nivelul publicului urban. În primele opt luni ale anului, stația TV a înregistrat un rating de 8,5% și o cotă de piață de 18% în prime time, mult peste rating-ul de 5,6% și share-ul de 11,9% atinse de Antena 1. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut 3,6 puncte de rating și 15% share, în timp ce audiența Antenei 1 s-a situat la 3,1% rating și 12,9% share.

În aceeași perioadă, PRO TV a condus detașat topul audiențelor și la nivel național, atingând un rating de 8,8% și un share de 18,9% în prime time, respectiv un rating de 3,6% și un share de 15,4% pe parcursul întregii zile. Următorul competitor, Antena 1, a înregistrat în prime time 5,2 puncte de rating și o cotă de piață de 11,2%, respectiv un rating de 2,9% și un share de 12,4% pe parcursul întregii zile.

Ultimele două luni de vară au consolidat poziția de lider a PRO TV, postul obținând, în perioada iulie – august 2014, un rating de 6,8% și un share de 20,6% în prime time, în rândul publicului comercial. Pe același target, Antena 1 a atins 5,2 puncte de rating și 15,7% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a înregistrat un rating de 2,9% și o cotă de piață de 16,7%, în timp ce Antena 1 a avut un rating de 2,6% și un share de 15,3%.

Bucuresti, 08.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *