Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRO TV lider de audienta

ProTv

– Ultima poveste Visuri la Cheie din acest sezon a emotionat intreaga tara

Un nou vis a prins contur în ultima ediție Visuri la Cheie din acest sezon. Dragoș și echipa sa au readus speranța în viața lui Victoraș, un băiat de 12 ani care a fost diagnosticat cu tumoare plasată între centrii nervoși.

PRO TV a fost lider de audiență și în această săptămână, demonstrând că poveștile de viață impresionante și curate, precum și solidaritatea umană pot schimba destine. Peste 1.5 milioane de români au trăit emoția unui vis împlinit pe întreg parcursul emisiunii, în intervalul 20:30 – 22:35. În minutul de aur de la 21:17 peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură impresionanta poveste.

Caravana Visuri la Cheie a încheiat un sezon de succes cu o nouă poveste de viață extrem de emoționantă și impresionantă. Dragoș, Alina, Adela și Andrei au ajuns la familia Damian, în Dragomirești Deal. O familie obișnuită, de oameni harnici, pentru care venirea pe lume a primului copil a fost un dar neprețuit de Moș Niculae. Victoraș se dezvolta normal, ca orice copil de vârsta lui, până în 2007 când a început să se simtă rău, acuzând dureri înfiorătoare de cap.

Părinții au mers de urgență cu Victor la Spitalul Bagdasar Arseni, unde a fost supus unui examen RMN, în urma căruia medicii i-au informat că micuțul are o tumoare amplasată într-un loc greu accesibil. Diagnosticul a fost tumoare craniofaringiom.

În urma operației, un procent de 90% din tumoră a fost extirpat cu succes. Daca s-ar fi încercat extirparea completă, băiețelul risca să rămână paralizat. O lună și jumătate a fost perioada de spitalizare, băiețelul dobândind o nouă afecțiune: diabet insipid.

Controalele de rutină arătau faptul că tumoarea nu a recidivat. Dar adevărul avea să fie tulburător! Un control efectuat la o altă clinică a descoperit faptul că tumoarea este mult mai mare decât la începutul operației. Cea mai bună soluție era o operație la o clinică din Germania, dar costurile intervenției chirurgicale depășeau cu mult posibilitățile familiei.

Speranța a apărut în momentul în care familia Damian a reușit să strângă întreaga sumă necesară pentru intervenția chirurgicală extrem de delicată, totul prin intermediul unei campanii susținute de postul Acasă.

Operația a fost un succes, Victor fiind acum în afara oricărui pericol, conform celor mai recente controale medicale. Toate resursele financiare ale familiei au fost îndreptate către sănătatea lui Victor. Până la sosirea echipei Visuri la Cheie, familia Damian locuia într-o casă construită în anii ’30, aflată într-o stare avansată de degradare.

Pe parcursul lucrărilor de renovare și reconstrucție a casei, familia Damian a fost pentru prima dată în ultimii ani la munte, un loc extrem de drag lui Victoraș. O altă surpriză pusă la cale de Dragoș Bucur pentru familia Damian a fost un recital de colinde al Andrei. Aflați la o cină, într-un decor de sărbătoare, Victor și părinții au fost surprinși să o întâlnească pe îndrăgita solistă. Ajutat de complicii săi, Dragoș a ajuns pe platourile de filmare ale celui mai nou videoclip Smiley. Însoțit de trei prieteni, Victor a avut șansa de a-l cunoaște pe unul din artiștii săi preferați. Au cântat, au dansat, voia bună fiind cuvântul care a descris atmosfera din studio.

Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a fost lider de audiență cu o cotă de piață de 19.2% și 8.6 puncte de rating, față de postul clasat pe locul doi care a obținut un share de 13.6% și 6.1 puncte de rating.

PRO TV a fost lider și la nivel național, emisiunea înregistrând 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 15.7%, următorul post clasat obținând 7.8 puncte de rating și 14.5% cotă de piață. La nivelul publicului urban, Visuri la Cheie a înregistrat 7.3 puncte de rating și o cotă de piață de 13.9%.

Visuri la Cheie, cea mai emoționantă producție a toamnei, a prezentat în cele șapte ediții povești de viață impresionante ale unor oameni care s-au sacrificat pentru binele semenilor, dar cu care soarta nu a fost la fel de darnică. Fiecare ediție a adus în față tipologii diferite, de la artiști dați uitării, la eroi de 11 ani sau oameni cu grave afecțiuni de sănătate. Dragoș și echipa sa au reușit să mobilizeze comunitatea pentru a renova în timp record locuințele acestora și pentru a aduce o rază de speranță pe chipurile întinate de suferință. Bucuria pe care Dragoș, Alina, Adela și Andrei au adus-o pe chipurile celor din familiile al căror destin s-a schimbat, este de neprețuit. Cei patru nu au oferit doar o locuință complet renovată, ci o nouă șansă, o rază de speranță, un zâmbet copiilor și adulților cu care soarta a fost aspră.

Visuri la cheie – Crede în oameni!

Bucuresti, 18.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.