Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRO TV, castigator Trusted Brands 2015

ProTv

ProTVPentru al 10-lea an consecutiv, PRO TV este televiziunea în care
românii au încredere

PRO TV este televiziunea în care românii au încredere și pe care o aleg, în fiecare zi, pentru a afla noutățile, informațiile și pentru emisiunile de divertisment din program. Pentru al 10-lea an consecutiv, PRO TV este câștigătorul topului Trusted Brands, la categoria televiziuni!

Reader’s Digest organizează, anual, cel mai important studiu de piață asupra consumatorului în Europa. Ajuns la a 10-a ediție în România, topul își propune să identifice și să premieze brandurile care au reușit să câștige încrederea consumatorilor în ultimul an, iar PRO TV a fost preferatul românilor.

“Obiectivul nostru principal este să le oferim românilor programe și emisiuni care să fie de actualitate, să îi informeze, să îi distreze și să îi țină întotdeauna la curent cu evenimentele din România și din întreaga lume. Este o adevărată onoare să primim, pentru a 10-a oară consecutiv, această distincție, le mulțumim tuturor celor care au votat și le promitem românilor că vom continua să le oferim programele pe care și le doresc.”, a declarat Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.

La Gala Trusted Brands 2015, care a avut loc pe 5 mai, Andreea Esca a ridicat premiul și a declarat: “Mă bucur enorm că fac parte, de 20 de ani, din această echipă dedicată. Sunt la fel de mândră, entuziasmată și emoționată ca în prima zi”.
Studiul Trusted Brands 2015 s-a desfășurat în șapte țări din Europa: Austria, Elveția, Finlanda, Germania, Portugalia, România și Rusia. Participanții la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au nominalizat brandurile în care au încredere și, apoi, le-au evaluat în funcție de "Calitate", "Valoare excelentă", "Imagine puternică", "Ințelegerea nevoilor clienților" și „Responsabilitate socială”.

Studiul integral este disponibil pe site-ul www.rdtrustedbrands.com.

Bucuresti, 07.05.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.