Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Printr-un rebranding curajos, agentia de in-store marketing Net Marketing

devine Wave

Incepand cu aceasta toamna, agentia de BTL cunoscuta in piata drept Net Marketing Division va avea o noua imagine si un nou nume: Wave. Rezultat al unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu Re:ply, Wave urmareste consolidarea imaginii unei agentii locale puternice si profesioniste. Wave este una dintre primele agentii de BTL full-service din Romania, infiintata in anul 2000, si este specializata in actiuni in-store (sampling si merchandising), precum si in programe in-school.

„Compania noastra a ajuns la un nivel de maturitate si apreciere ridicat in piata, drept pentru care ne-am propus ca prin acest rebranding sa intram intr-o noua etapa: aceea a consolidarii si stabilizarii rolului nostru in piata. Suntem, pe de o parte, consultant al consumatorilor in deciziile lor de cumparare prin mijlocirea legaturii cu brand-urile, si, pe de alta parte, partener al clientilor nostri prin oferirea resurselor uneia dintre cele mai respectate si experimentate agentii de BTL din Romania”, declara Mihaela Duca, Director General al agentiei Wave.  

„Noua pozitionare si identitate vizuala Wave reflecta dinamismul companiei si stilul sau de lucru, faptul ca ofera servicii personalizate clientilor, evitand sabloanele”, spune Diana Capatina, Creative Director & Managing Partner Re:ply. „De aceea, logo-ul este desenat avand ca punct de plecare scrisul de mana, ceea ce trimite la ideea de implicare directa si de amprenta personala asupra proiectelor. Intreaga comunicare Wave este curajoasa pentru aceasta categorie de companii – plina de energie, prietenoasa, versatila.”  

Serviciile oferite in-store sunt: sampling-uri (cu degustare, tip informare „leafleting”, tip „instant win”, in sedii de companii), consiliere la raft, tombole, promotii de vanzari, lansari de produse, caravane si plasari de POSM – toate acestea fiind axate pe implementarea in teren si pe rezultate concrete in vanzari. Agentia investeste constant in colaboratori si in instrumente de calitate. In cei 8 ani de activitate, Wave a dezvoltat o retea nationala de colaboratori in toate orasele in care sunt prezente marile retele de retail si a interactionat in numele clientilor sai cu peste 12 milioane de consumatori.

Serviciile in-school implica programe educationale si campanii speciale in unitatile de invatamant, agentia deruland actiuni la nivel national pentru clientii locali si internationali.

Wave ofera servicii integrate de consultanta (strategie, concept, bugetare), implementare (recrutare colaboratori, executie in teren, raportare cantitativa si calitativa a executiei) si suport (logistica, productie si DTP).

Compania se compune din departamentele de Client Service (conceperea si coordonarea proiectelor), Implementare (structura proprie la nivel national alcatuita din Area Manageri, Superviseri si echipe de colaboratori), Quality Control (control, transfer de know-how si training) si Recrutare.

Portofoliul de clienti al agentiei include companii precum Danone, Procter & Gamble, Kosarom, Heidi, Lactalis, Tetra Pak, Parmalat, Whiteland, Agroli, Lekkerland, Reckitt Benckiser, Mediplus, Ringier si ING.

Bucuresti, 27.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.