Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Printr-un nou parteneriat încheiat de Postis și SendSMS, procesele logistice devin instrumente puternice de marketing

  • 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire
  • Link unic de urmărire a unei comenzi, via SMS sau e-mail
  • Experiențe de client îmbunătățite, cu posibilitatea de creare de scenarii personalizate de comunicare, în funcție de profilul acestuia

Postis, primul startup LogTech din România, recent listat de către publicația internațională Logistics Tech Outlook Magazine în Top 10 furnizori europeni de soluții pentru sectorul logistic ai anului 2020, încheie un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS și Mobile Advertising SendSMS.

Parteneriatul dintre SendSMS și Postis urmărește extinderea capabilităților de comunicare cu clienții disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri și jucători e-commerce pentru optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare. Datorită noilor funcționalități de notificare și comunicare bidirecțională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obține un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerințe ale retailerilor și adaptat oricărui profil de cumpărător.

Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică și cu un conținut informațional mai bogat, prin SMS crește eficiența și este asigurată interacțiunea cu segmente de populație cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mișcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- și bidirecțională devine mai rapidă și fluentă.

Sistemul integrat de comunicare prin e-mail și SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinație. Comunicarea cu clienții poate fi continuată și după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback și de măsurare a satisfacției după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienților oferte personalizate. În acest fel, este asigurată vizibilitatea completă asupra livrării, iar vocea clientului este mereu auzită.

„Platforma noastră a fost construită pentru a oferi infrastructura IT și expertiza necesare pentru transformarea sectoarelor de retail, logistică și transport, pentru atingerea excelenței operaționale și pentru crearea unor experiențe de cumpărare diferențiatoare. De aceea am creat Comunitatea Postis, în care colaborăm cu clienții noștri, cu toți actorii semnificativi din țară și străinătate și cu cei mai buni furnizori de tehnologii digitale, alături de care creăm noi standarde de industrie și ajutăm piața în ansamblul ei să evolueze. Mă bucur că putem anunța azi parteneriatul cu SendSMS, care aduce în platforma noastră tehnologie de vârf și bogata lor experiență în zona comunicării cu clienții”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Mircea Stan, CEO Postis
Mircea Stan, CEO Postis

Parteneriatul dintre SendSMS și Postis oferă retailerilor și jucătorilor de e-commerce beneficii semnificative:

  • integrarea în cadrul unei singure platforme a tehnologiilor pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare, cu tehnologii avansate de notificare a clienților și comunicare bi-direcțională permanentă, de la plasarea comenzii până la sosirea coletului și post-livrare;
  • link unic de urmărire a unei comenzi, comunicat prin SMS sau e-mail;
  • experiențe de client îmbunătățite, cu posibilitatea de creare de scenarii personalizate de comunicare, în funcție de profilul acestuia;
  • management simplificat al campaniilor, un singur punct de suport, o singură factură, timp de implementare și costuri operaționale reduse, prin utilizarea unei platforme unice pentru comunicarea omni-channel;
  • posibilitatea de comunicare cu clienții de oriunde în lume, în condiții eficiente de cost, cu utilizarea de operatori locali integrați în aceeași platformă.

„Ne bucurăm să punem tehnologiile noastre la dispoziția clienților Postis și să contribuim la transformarea proceselor de logistică și supply-chain în instrumente puternice de marketing și relații cu clienții. Aducem cu noi o experiență de peste 12 ani în SMS marketing și mobile advertising și, alături de Postis, construim instrumente flexibile, scalabile, care să contribuie la succesul retailerilor din România și de oriunde în lume”, a declarat Liviu Băltoi, CEO SendSMS.

Liviu Băltoi, CEO SendSMS
Liviu Băltoi, CEO SendSMS

Platforma Postis oferă clienților posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului, timpului de livrare și tipului de produs, indiferent de complexitatea ecosistemului logistic folosit. Retailerii au integrate în aceeași platformă soluții de transport dedicate pentru România, Europa și restul lumii pentru orice tip de marfă și tip de ambalare (plic, colet, agabaritice, palet), în cea mai largă varietate de opțiuni de livrare: oricând (express sub o oră, în aceeași zi, a doua zi, livrări programate), oriunde (acasă, la birou, într-un magazin al retailerului, într-un pick-up point sau locker din rețelele partenere), oricum (plată online, cu card sau cash la livrare), cu servicii cu valoare adăugată. În plus, cumpărătorii acestora sunt mereu în control, pentru că le este oferită permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă.

Ca urmare a modificărilor survenite în comportamentul cumpărătorilor și utilizarea canalelor de vânzare online pe o scară tot mai largă, pentru o gamă de produse tot mai variată, procesele de logistică și livrare capătă o importanță strategică pentru retaileri și relația brandurilor cu clienții lor. Excelența operațională, diversificarea soluțiilor de livrare, transparența totală și comunicarea permanentă cu clienții pe parcursul întregii experiențe de cumpărare sunt factori determinanți pentru succesul vânzării prin canale digitale și loializarea cumpărătorilor.

Despre SendSMS

SendSMS.ro este prima platformă de notificări multi-channel din România, cu peste 12 ani de experiență în SMS Marketing și Mobile Advertising.

Produsele și serviciile SendSMS includ:

  • notificări prin SMS și prin aplicații tip chat (Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS, WeChat)
  • soluții SMS pentru platforme e-commerce open-source și SaaS (WordPress, Magento, Prestashop, Opencart, Shopify, Gomag, ContentSpeed, Shopmania etc.)
  • campanii de mobile advertising pe bazele de date ale operatorilor GSM (Orange, Vodafone)
  • marketing automatizat prin SMS (parteneriate cu UiPath, Integromat).

Pentru detalii accesați: https://www.sendsms.ro/ro/.

Despre Postis

Înființat în 2016, Postis e primul start-up LogTech din România, care a revoluționat sectoarele de logistică și transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, decizii de business bazate pe date, instrumente analitice și automatizare.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de distribuție și livrare și poate fi utilizată de orice companie din România și Europa Centrală și de Est care transportă și livrează bunuri și care are nevoie de creșterea productivității, simplificarea operațiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi piețe.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienți, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Secom, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.

Ca urmare a creșterii accelerate din România, Postis se pregătește de o nouă rundă de finanțare pentru extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up.

Pentru detalii accesați https://www.postis.eu/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.