expoplast Sibiu 2019

Prin campaniile organizate in luna martie, divizia de scule electrice Bosch

se apropie şi mai mult de clienţii săi
 
În această primăvară, Bosch lansează mai multe campanii dedicate pasionaţilor de bricolaj. Astfel, pentru a fi cât mai aproape de clienţii săi, divizia de scule electrice Bosch vine cu oferte noi, pornind ’’ofensiva cadourilor’’ prin două mari campanii lansate de două branduri Bosch: Dremel şi Skil. Prima campanie debutează pe 1 martie 2010 şi se adresează tuturor clienţilor Dremel care cumpără unelte de la Bricostore şi se înregistrează pe site-ul www.dremel.ro, participând astfel la tragerea la sorţi pentru un voucher de călătorii în valoare de 1000 de euro. Mai mult, Dremel organizează şi ateliere de bricolaj în parteneriat cu lanţul de magazine Bricostore. Cea de-a doua campanie, care se va desfăşura tot la Bricostore, între 12 – 27 martie 2010, constă în dăruirea unui cadou în valoare de peste 130 de RON la fiecare achiziţie a unei scule electrice de meşterit Skil.

Prima campanie, ’’Meştereşti cu Dremel şi câştigi o vacanţă de 1000 de Euro’’, este o promoţie lansată la 1 martie 2010 de către brandul Dremel, în parteneriat cu Bricostore, şi se desfăşoară pe parcursul a 3 luni. Campania are loc în toate cele 11 oraşe în care Bricostore este prezent. Astfel, clienţii Bricostore care achiziţionează o unealtă Dremel în perioada 1 martie – 31 mai 2010, se pot înscrie pe site-ul www.dremel.ro şi participă automat la tragerea la sorţi pentru un voucher de călătorie în valoare de 1000 de euro. Persoana  care câştigă voucherul îşi poate alege singură destinaţia de vacanţă preferată. Mai mult, pe 13 martie, 10 aprilie şi 8 mai, Dremel organizează în atelierele Bricostore mai multe sesiuni demonstrative, care se vor desfăşura simultan, în toate magazinele Bricostore. Dremel şi Bicostore au demarat această promoţie pentru a veni în întâmpinarea pasionaţilor de bricolaj din oraşele Bucureşti, Călăraşi, Braşov, Ploieşti, Oradea, Focşani, Suceava, Arad, Piteşti, Brăila şi Constanţa.

Cea de-a doua campanie Bosch, ’’Alege ce vrei să câştigi de la Skil’’, va avea loc în perioada 12 – 27 martie 2010 şi presupune organizarea unei caravane Skil în toate magazinele Bricostore. Astfel, clienţii Bricostore care vor achiziţiona orice sculă electrică Skil în intervalul în care reprezentanţii Bosch sunt prezenţi în locaţia respectivă, vor primi automat un cadou la alegere: o trusa cu 200 de accesorii sau o şurubelniţă cu acumulator de 3.6 V. Valoarea fiecăruia din cele două premii este de peste 130 de RON. Caravana Skil va trece prin toate cele 11 oraşe în care Bricostore are magazine şi va poposi, între orele 10-16, în oraşele Călăraşi şi Braşov, în data de 12 martie; Bucureşti (Bricostore Orhideea), Ploieşti şi Oradea, pe 13 martie; Bucureşti (Bricostore Băneasa), pe 14 martie; Focşani, în 16 martie; Suceava, pe 18 martie; Bucureşti (Bricostore Militari) şi Arad, în data de 20 martie; Bucureşti (Bricostore Pantelimon) şi Piteşti, pe 21 martie; Brăila, în data de 26 martie şi Constanţa, pe 27 martie.

Bucuresti, 01.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *