Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primul workshop de mobile marketing din seria Congreselor Nationale ale Studentilor la Comunicare

sustinut de Intertel Communications

Intertel Communications a participat la cea de-a VI-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare organizat de PRIME Romania, unde a sustinut in ultima si ce-a de-a treia zi, un workshop pe tema " Mobile Marketing, mai mult decat un simplu SMS. Mixul de instrumente inovative de comunicare SMS, MMS, Bluetooth, Barcode, Wap, www, email, call".

In cadrul acestui atelier de creatie, Maia Novolan, general manager Intertel Communications, a sustinut o prezentare despre mixul de instrumente de mobile marketing. Ulterior, participantii, impartiti in echipe, au fost provocati la un exercitiu de imaginatie si creativitate, incercand, pe baza unui brief, sa creeze o campanie de mobile marketing pentru o marca imaginara de bere.

“Cred ca am reusit o prezentare complexa, cu definitii si exemple semnificative, pe placul tanarului public dornic de cunoastere, care a demonstrat cum pot fi folosite instrumentele de mobile marketing pentru a desfasura campanii eficiente cu rezultate cuantificabile”, spune Maia Novolan, managerul companiei. Prezenta la workshop a fost de peste 100%, iar feedback-ul primit din partea studentilor a fost mai mult decat imbucurator.

Maia Novolan a dorit sa exemplifice viitorilor marketeri, cum pot persuada un client sa apeleze la aceste solutii inovatoare oferite de mobile marketing, in conditiile in care inca exista printre anumiti marketeri un grad ridicat de retinere cu privire la aceasta ramura a marketingului. Solutiile propuse sunt in acest domeniu multiple. In primul rand, premisa initiala avuta in vedere se refera la gradul de reticenta al potentialilor beneficiari, care este invers proportional cu gradul lor de cunoastere al acestui domeniu. Apoi, trebuie subliniata unicitatea acestui instrument de marketing, datorita caruia se poate cuantifica mult mai repede si mai eficient impactul unei campanii, iar rezultatele pot fi imediate. Trebuie in aceeasi masura explicata nevoia consumatorului de interactivitate si trebuie propuse proiecte personalizate, idei, strategii, creatii, executii, rezultate “ready-to-implement”.
Un bun marketer trebuie sa indrazneasca sa se joace cu numele brandului, sa gandeasca “outside the box”. Avem in vedere mai mult decat o comunicare de marketing, strategia fiind gandita ca o relatie de ordin personal, intre tine, client si consumator.

Ziua de workshop a culminat cu cinci idei creative de campanii pentru o marca de bere ipotetica. Toti participantii au primit o diploma de merit sub marca Intertel, iar cea mai reusita campanie a fost recompensata cu un premiu de 1000 de ron.
Elena Ciric, una din castigatoare remarca pe blogul personal , " a venit si ziua a 3-a, cea dedicata workshopurilor. […] Alin Zainescu nu mai poate desfasura seminarul sau. Asa ca am fost nevoita sa optez pentru un altul. Si am facut cea mai buna alegere (asta aveam sa aflu pe parcurs 😀 ): Intertel Communications. Si n-ar fi fost totul asa simpatic daca n-as fi castigat, impreuna cu 3 fete din Iasi, premiul I pentru rezolvarea unui brief de creatie pentru o marca de bere."

Bucuresti, 23.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.