Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Primul spot Cosmote cu regizor de la Hollywood

Cel mai recent spot COSMOTE realizat de către Ogilvy Romania este regizat de Mick Davis, un celebru scenarist şi regizor venit direct de la Hollywood.

Dezvoltată sub conceptul „Arta conversaţiei cere exerciţii!”, campania COSMOTE este parte a platformei "Cuvintele sunt importante". Campania, ce se adresează in principal tinerilor utilizatori ai Cartelei COSMOTE, promovează una dintre extraopţiunile acesteia, respectiv cea care iţi ofera un pachet generos de minute, incât ai tot timpul să faci din conversaţie o artă.

Noul spot al acestei campanii – "Graffiti" – este realizat într-un mood urban-hip şi are un un ritm de streetdance. Andreea Constantinescu, art director Ogilvy spune: "Am ales această temă, a graffitiului, pentru plusul de culoare şi nonconformismul ei, trăsături pe care le regasim cu uşurinţa la tinerii ce folosesc cartelele prepaid".

"Mi-a plăcut propunerea agenţiei de a nu oferi un argument de achizitie a produsului, produsul fiind cea mai bună ofertă de voce şi text la cartelă – el in sine un argument convingator – ci de a oferi înca un motiv de comunicare, de data aceasta diferit de nevoile cotidiene, motiv ce constituie şi un prilej de extindere a dialogurilor zilnice. <> este o provocare interesantă, pentru care brandul Cosmote este incă odata soluţia potrivită".- a declarat Dana Bursuc, COSMOTE Marketing and Communication Senior Manager.

Spotul a beneficiat de indrumarea regizorului Mick Davis, cel ce a regizat filmul "Modigliani" în Romania în 2003, şi are la activ o filmografie impresionantă, multe show-uri tv şi reclame.

Intrebându-l ce l-a facut sa revină în Romania, ne-a răspuns: "Motive sentimentale, în special. Modigliani a fost o experienţă artistică şi emotională profundă, pe care am cautat s-o retraiesc. Uneori am reusit, uneori nu… asa e viaţa."

Ce l-a impresionat la scriptul reclamei Cosmote "Graffiti"? – „Energia. <Ţipa "voltaj ridicat>, energie pură, exact aşa cum văd eu tinerii din Romania, care mi se par cool, iar a fi cool e mereu captivant." – a declarat Mick Davis.

Cât despre interacţiunea cu echipa Ogilvy pe partea de creatie a spotului, i s-a parut "Ca un blind date: nu ştii ce se va întampla, dar speri că va fi bine. Şi aşa a fost. Astfel încat acum vreau să ne vedem iar şi iar!".- a adaugat Mick Davis.

Campania se va desfăşura pentru o perioadă de o lună, şi va avea componente de TV, radio, print, OOH, indoor, internet, precum şi semnalizari in store.

Echipa Ogilvy care a realizat acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Andreea Constantinescu – Art Director, Alexandra Manoila – Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Andy Lita – Business Unit Director, Irina Mihailescu – Account Manager, Anca Popa – Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Director, Cosmin Bizon – Web Designer, Ionut Juganaru -Digital Creative Art Director, Andreia Bunea – Digital Creative Copywriter, Cristian Serban – AV Producer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing and Communication Senior Manager şi Greta Gabor – Head of Prepaid and VAS Communication, Ramona Dimache – Marketing Assistant

Bucuresti, 02.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *