Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primul Ghid de criza pentru firmele romanesti

Cotidianul de afaceri Business Standard lanseaza pe 13 mai Ghidul de criza pentru firmele romanesti, primul produs editorial din Romania care ofera solutii practice si instrumente de analiza pentru antreprenorii care se confrunta cu efectele nedorite ale crizei economice.

Volumul prezinta noile modele de business spre care migreaza afacerile si ofera instrumente utile antreprenorilor pentru a-si autoanaliza compania si pentru a-si dezvolta strategiile de criza.

Cartea se constituie drept un ghid aplicativ pas cu pas pentru afacerile care cauta solutii de supravietuire si crestere in aceasta perioada. De asemenea, produsul invita cititorii sa isi autoanalizeze businessul si sa isi dezvolte strategia de criza in paralel cu parcurgerea cartii.

“Ghid de criza pentru firmele romanesti” include patru mari capitole, avand in prim plan noile modele de business, instrumentele de analiza a afacerilor pe timp de criza, directiile de actiune recomandate, respectiv procesul de obtinere a finantarilor.

“Una din metaforele de succes privind comportamentul firmei in perioada de criza, se refera la lumea boxului si recomanda companiilor sa se comporte precum Muhammad Ali in meciul cu George Foreman: “sa fie agile si sa stie sa incaseze loviturile”. Prezentul ghid incearca sa adapteze pentru firmele romanesti solutiile cele mai realiste, pentru supravietuirea corporatiilor in perioade de criza, asa cum s-au conturat ele pana in prezent in literatura internationala de specialitate si din discutiile cu membrii Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania. Am
incercat sa nu fim metaforici, ci sa identificam noile modele de afaceri, metode de diagnostic si solutii specifice mediului romanesc”, spune Florin Pogonaru, Presedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania.

Incepand cu 13 mai pana in 15 mai,“Ghid de criza pentru firmele romanesti” poate fi cumparat de la punctele de difuzare a presei la pretul de 9.9 RON, numai impreuna cu cotidianul de afaceri Business Standard. Din 16 mai ghidul poate fi gasit in reteaua Inmedio.

“Ghid de criza pentru firmele romanesti” este un proiect Euroaptitudini, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR) si Business Standard.

Bucuresti, 12.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.