Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primul card de credit din Romania lansat… intr-un avion

Wizz Bancpost

Wizz BancpostO campanie semnată GolinHarris pentru Bancpost

GolinHarris a creat pentru Bancpost campania de lansare a noului card de credit WIZZ Bancpost și a programului de loialitate asociat, „SHOP&Travel”.

Lansarea oficială a cardului de credit WIZZ Bancpost a avut loc în cadrul unui eveniment de presă ce a marcat o premieră în piața de comunicare din România: prima conferință de presă susținută la 10.000 m altitudine, pe ruta București-Roma. 15 jurnaliști și bloggeri au aflat de la reprezentanţii Bancpost, Wizz Air şi MasterCard, în exclusivitate și în zbor, la propriu, informații despre noul concept bazat pe un principiu simplu: orice cumpărătură cu WIZZ Bancpost, realizată online sau offline, în țară sau în străinătate, se transformă în puncte cu care se pot achiziționa bilete de avion și servicii WIZZ Air.

Mai mult, participanții au putut testa direct sentimentul de libertate pe care cardul WIZZ Bancpost îl aduce deținătorilor: și-au început ziua cu o cafea în Lounge-ul exclusivist MasterCard din Aeroportul Henri Coanda, au luat prânzul la Roma, ale cărei frumuseți le-au putut admira pe parcursul unui tur ghidat, au profitat apoi de o sesiune rapidă de shopping, pentru ca seara să îi găsească din nou în București.

Andreea și Cabral Ibacka au experimentat printre primii beneficiile cardului WIZZ Bancpost – cumperi, primești puncte, călătorești – în plină perioadă de reduceri în magazinele nu doar din București, ci și din… Roma. Entuziasmul lor s-a tradus în multe posturi pline de savoare pe blogurile și paginile de Facebook proprii, care au antrenat un număr semnificativ de interacțiuni ale cititorilor.

GolinHarris a dus mai departe conversația despre noul card emis de Bancpost și i-a întrebat pe bloggeri cum călătoresc și cum își petrec timpul când sunt plecați în afara țării, într-un quiz ale cărui rezultate au arătat că destinația preferată a bloggerilor rămâne Londra, iar pe lângă laptop, își iau neaparat cu ei o pereche de ochelari de soare și niște pantofi confortabili, semn că le place să exploreze fară limite. Rezultatele integrale ale acestui quiz sunt disponibile aici.

Cabral Andreea

„Am vrut să oferim un produs simplu și accesibil, care să îi ajute pe români să călătorească mai des și mai ieftin, fără să facă niciun efort suplimentar. Cu cardul WIZZ Bancpost și programul SHOP&Travel, cumpărăturile pe care le faci oricum, zi cu zi, îți aduc nu doar bilete de avion gratuite, ci și transformarea viselor în realitate. Ne-am dorit apoi să comunicăm bucuria pe care acest produs nou o aduce în viața oamenilor, iar campania propusă de GolinHarris ne-a convins foarte repede”, a declarat Robert Zănescu, Director Marketing și Comunicare Bancpost.

{mosimage}

„Cumpărăturile și călătoriile sunt experiențe personale și de aceea ne-am dorit să creăm o platformă bazată pe un tip de experiență cât mai directă cu conceptul SHOP&Travel. Organizarea unei lansari care a început în zbor, la 10.000 de metri altitudine, și a continuat la Roma, una dintre capitalele europene renumite pentru zonele de shopping, reprezintă doar primul episod din seria de activări altfel pe care le avem în plan anul acesta împreuna cu Bancpost”, a declarat Irina Roncea, Director, Corporate Division GolinHarris București.

Mai multe detalii despre cardul de credit Wizz WIZZ Bancpost și programul de loialitate asociat „SHOP&Travel” sunt disponibile pe pagina WIZZ Bancpost.
Echipa Bancpost implicată în campanie a fost alcătuită din Robert Zănescu – Director Marketing și Comunicare, Ileana Zamfir – Șef Serviciu Comunicare Corporativă și Raluca Andreea Alexe – Digital Media Project Manager.

Din partea GolinHarris, campania a fost coordonată de Monica Botez – Head of Corporate Divizion și de Irina Roncea, Director, Corporate Division, iar din echipă au făcut parte Anca Marcu – Senior Media Associate, Raluca Duță – Community Manager și Bogdan Dăscălescu – Digital Media Specialist.

Bucuresti, 12.02.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.