Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima serie de absolventi ai Institutului Artmark de Management al Artei

De vineri până duminică a avut loc, la Palatul Cesianu-Racoviţă, prima sesiune de cursuri a Institutului Artmark de Management al Artei, o introducere intensivă şi antrenantă în istoria şi piaţa artei româneşti. Timp de trei zile, cursanţii s-au familiarizat cu felul în care este valorificată arta, precum şi cu sistemul de funcţionare al pieţei de artă din România, dobândind cunoştinţe teoretice şi practice aplicate.

Dedicate investitorilor care înţeleg să trateze cu seriozitate diversificarea portofoliului, precum şi profesioniştilor pe care îi tentează o carieră în piaţa de artă, cursurile Institutului de Management al Artei au fost susţinute de 14 specialişti în istoria artei şi management cultural. Printre lectorii invitaţi s-au numărat Erwin Kessler, critic de artă şi curator, Mihai Nicodim, curator şi dealer internaţional de artă, Pavel Şuşară, preşedintele Asociaţiei Experţilor şi Evaluatorilor de Artă din România, Cornel Popa, avocat asociat în cadrul Ţuca Zbârcea & Asociaţii, Alexandru Bâldea, managing partner Artmark,Manuela Plăpcianu, CEO Artmark.

Institutul de Management al Artei a fost înființat în 2011 de către Artmark și ArtSociety, în colaborare cu corpul profesoral de specialitate şi reprezintă prima platformă de pregătire profesională în domeniul pieţei de artă din România. Programa îmbină teme din Istoria Artei – dedicate cunoaşterii principalelor direcţii, personalităţi şi creaţii de referinţă din arta românească a sec. 19 și 20, precum şi înţelegerii evoluţiei artei contemporane – cu referinţe despre valoarea de piaţă a artei, principiile şi cadrul legal de tranzacţionare, rolurile instituţiilor, modele de colecţionari şi de investitori de succes, puse în legătură cu cazuri din lumea artei internaţionale.

“Remarcabil proiect de formare, complex, multilateral, acoperitor pentru o problematică atât de amplă”, a afirmat Dr. Tiberiu Alexa, director al Muzeului ”Centrul Artistic Baia Mare”.

„Salutăm iniţiativa Artmark şi ne bucură ocazia de a participa şi de a susţine primele cursuri de management al artei, o premieră în România. Este un proiect special, în care credem şi în care ne regăsim deopotrivă ca admiratori ai frumosului artistic şi promotori ai creativităţii şi inovaţiei sub diverse forme”, a declarat Cornel Popa, avocat asociat al Ţuca Zbârcea & Asociaţii. Sesiunile de cursuri de management al artei din acest an sunt susţinute de societatea de avocaţi Ţuca Zbârcea & Asociaţii.

Următoarea sesiune de cursuri a Institutului Artmark de Management al Artei va avea loc în perioada 22 – 24 iunie, înscrierile începând deja pe site-ul AlegeArta.ro.

Bucuresti, 23.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.