free download 78 travel guides written by experts

Prima participare la Effie aduce Gold pentru Proximity

Proximity Bucureşti a fost distinsă cu Gold la Effie 2009, în categoria Promoţii non-FMCG Services, pentru campania de direct marketing “The Suitcase”, realizată pentru Vodafone.

“The Suitcase” este prima campanie exclusiv de direct marketing caştigătoare la Effie şi singura campanie înscrisă de Proximity la această ediţie a festivalului.

“Echipa a propus o creaţie de nerefuzat clientului, iar în urma rezultatelor de necontestat, am construit un caz de nerefuzat juriului. Pentru noi acest premiu reprezintă o confirmare a performanţelor proiectelor care ne poartă semnătura. Iar premierele care sunt implicite, ne măresc bucuria şi emoţia”, declară Gabriela Terchilă, Managing Director Proximity.

Campania caştigătoare a avut ca obiectiv abordarea cabinetelor de avocatură pentru a le prezenta soluţiile de comunicare Vodafone. Întreaga comunicare, constând într-un direct mail, a folosit instrumentarul tipic al acestei industrii. Servieta cuprindea dosarul unui client fictiv, având titlul “Un dosar de nerefuzat”. Speţa era oferta Vodafone, un “caz” prezentat în terminologia specifica baroului, astfel încât la prima vedere să pară un dosar obişnuit, specific universului targetului. 

“Acest proiect este un exemplu al colaborării excelente între echipele Vodafone şi agenţie. Un public ţintă bine identificat, căruia i s-a adresat o oferta personalizată, “de nerefuzat”, o echipa creativă, muncă şi fun au constituit ingredientele succesului. E important de menţionat aici un trend incipient şi o primă dovadă că şi proiectele de comunicare directă pot atinge rezultate spectaculoase atunci când sunt bine gândite”, spune Ondina Chiru – Manager, Retail and Direct Communication Marketing, Vodafone România.

“Pentru mine este o realizare importanta faptul că am deschis drumul pentru premii şi pentru acest canal de comunicare – direct marketing. O dovadă că se poate. Se pot face lucruri senzaţionale şi cu bugete mai mici, investite eficient, cu o comunicare bine ţintită, creativitate şi oferta potrivită.”, mărturiseşte Amalia Boldea, Project Manager Direct Marketing, Vodafone România.

Echipa de Gold a agenţiei care a lucrat la această campanie a fost formată din: Gabriela Terchilă (Managing Director), Cristina Ciucă (Creative Director), Călin Ionescu (Creative Director), Claudia Pleşa (Account Director) şi Izabela Nicolae (account Executive).

Din partea clientului Vodafone s-au implicat în proiect: Amalia Boldea (Project Manager, Direct Marketing), Ondina Chiru (Manager, Retail and Direct Communication Marketing), Monica Beznila (Project Manager, Production), Mihaela Badarau (Product Manager, Segment Programs).

Bucuresti, 31.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *