Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima campanie de comunicare, primul EFFIE pentru Foton

Campania “Sleeping”, realizată de McCann Erickson pentru brand-ul Foton, a câştigat la categoria Non Food Products, Silver EFFIE.

Campania de comunicare, prima campanie concepută pentru brandul FOTON, s-a desfăşurat pe TV în două etape: mai – iunie şi noiembrie – decembrie 2006. Campania a fost susţinută şi de alte elemente de comunicare:  machete în cotidiane (cu layout-uri premiate în toamna lui 2006 la Portoroz) şi în publicaţiile de specialitate, POS-uri şi o componentă de PR.

Marius Popescu, Director Marketing: „ Recunoaşterea obţinută la EFFIE vine ca o încununare a eforturilor noastre de anul trecut. Este prima noastră campanie de comunicare, care alaturată rezultatelor de vânzări, s-a dovedit eficientă şi ne-a adus un EFFIE. Mulţumim agenţiei McCann Erickson pentru <<eficienţă>>.”

Gabriela Alexandrescu, Account Director McCann Erickson: „ Ne bucurăm că am confirmat şi la un festival de eficienţă, după premiul de creaţie obţinut, în toamnă, la Portoroz, pentru lucrarea "Rollercoaster". Cu atât mai mult preţuim acest premiu, cu cât vorbim de un brand local, abia intrat pe piaţa bateriilor din Romania şi de un festival – Effie – unde competiţia e din ce în ce mai dură. Mulţumim echipei Sprinter, de la Brasov, cu care ne dorim să continuăm seria succeselor începută în primul an de colaborare.”

Adela Dan, Senior Copywriter McCann Creative Services: „ Acest premiu reprezintă încă o dovadă că binecunoscuta Fata Morgana a publicităţii, adică relaţia de prietenie între Client şi Agenţie, există cu adevarăt. Mai mult decât atât, e vie, se hrăneşte şi creşte mare pentru a aduce mai departe noi dovezi ale existenţei sale controversate. Mulţumim, Foton.”  
Echipa care a participat la realizarea campaniei: din partea clientului- Dan Spatarelu, Managing Director si Marius Popescu, Marketing Director, echipa McCann Erickson: Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director), Gabriela Alexandrescu (Account Director), Ileana Şerban-Pârău (Human Insight Director), Adriana Paşcan (Group Creative Director),  Adela Dan (Senior Copywriter), Silvia Zbârcea – Media Planner (Universal McCann), Veronica Nicolae- PR Manager (McCann PR), alături de casa de producţie: TANDEM FILM, Director: Manfredo Leteo, DOP: Stefano Bini.

Brandul FOTON a fost lansat pe piaţa romanească în anul 2005, fiind prima marcă modernă de baterii din România, alături de Foton Economy (saline), Foton Plus (saline) şi Foton Extreme (super alcaline).

Infiinţată în 1994, Sprinter Distribution este o companie românească care a reuşit să ocupe un loc de frunte printre companiile de marketing şi distribuţie din Romania. Sprinter s-a impus în ţara noastră, prin distribuţia a două dintre cele mai importante mărci de baterii pe plan mondial: Varta şi Rayovac. Astăzi, firma numară peste 100 de angajaţi în 8 puncte de lucru, care deservesc aproximativ 6000 de clienţi în mai mult de 200 de oraşe din ţară.

Bucuresti, 5.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.