Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Prima campanie cu camera ascunsa din Romania

Duminica la pranz. Linistea se asterne intre blocurile toropite de caldura. Incepe partea cea mai pasnica a saptamanii, cand… Dar ce-i asta? Tipete rup brutal pacea. Geamurile se deschid, privirile cauta sursa ciudatei nelinisti. La etajul cinci, un tanar extaziat deschide si inchide frenetic fereastra, insotit de racnete aviare. “Cucu! Cucu!” – striga neincetat ca un straniu mecanism, izbind nemilos cele doua canaturi. Trecuti de primul moment de surpriza, vecinii incep sa se agite : “Mai termina odata, nebunule!“ “La ora asta ti-ai gasit?“ “Vin acum la tine si-ti arat eu cuc!” O vecina isi face cruce, o alta vorbeste pe mobil gesticuland, un domn injura cu spume la gura.

Sambata, pe un bulevard oarecare. Un copil incepe sa dea cu mingea intr-un geam aflat la parterul blocului. Oamenii trec pe langa el zambind amuzati. Dupa cateva ore de agresiune ritmica, deja trecatorii incep sa reactioneze. Rabdarea lor se apropie de sfarsit, rezistenta geamului nu.

Nu sunt scene de cartier, ci demonstratii pe viu ale unui beneficiu incontestabil: nimeni nu rezista cat ferestrele QFort. Sase camere surprind live reactia oamenilor din bloc si de pe strada. Se filmeaza prima campanie cu camera ascunsa din Romania. Cu camera ascunsa, pentru ca demonstratia cea mai buna a unui beneficiu real este chiar realitatea. Daca anul trecut da nastere la aprige controverse fara sa coboare din micul ecran, acum QFort vine pe strada si provoaca oamenii sa se manifeste.

E insa foarte greu sa-ti iasa pariul cu realitatea. Un astfel de spot poate pur si simplu sa se transforme intr-un dezastru. Daca oamenii vad camerele, nu reactioneaza natural. Daca nu le vad, unii nu reactioneaza, iar altii reactioneaza dar nu reusesti sa-i filmezi. Celor care reactioneaza si pe care i-ai si filmat trebuie sa le ceri acordul. Unii nu vor sa ti-l dea si pe altii pur si simplu nu-i mai gasesti. Iata variabile care reduc sansele de a avea exclusiv cadre neregizate si rupte din viata, la procente absolut patetice.

Noi credem ca a meritat. Campania QFort de anul acesta e complet diferita de artificialul care ne polueaza calupul. Luam o pauza de la familia fericita care zambeste cretin, de la gesturile exagerate care “sa se identifice cu produsul”, de la realitatea catifelata de studio, de la replicile inexistente care se vor “chemari la actiune”. Noi aratam romanii asa cum sunt: sensibili, energici, dintr-o bucata.

Echipa care si-a complicat viata cu o executie atat de putin publicitara: Liviu David si Mihaela Neatu (creatie), Wanda Podgurschi (client service), casa de productie Multimedia Est, regizor Hypno. Multumiri si felicitari lui Cosmin, Stefan si Mircea de la Qfort.

Spoturile Copilul si Cucu va vor delecta pe Antena 1, Antena 3, GSPTV, AXN, Realitatea, TVR 2, Discovery si National Geographic. Le gasiti si pe web in cateva locuri, alaturi de opiniile entuziaste ale publicului. 

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtand denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua si acum, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.
Creatia Next a derulat deja campanii pentru Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, Dufa Deutek, Transavia, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra, The Money Channel, NewCom, Fundatia Copii in Dificultate, organizatia Salvati Dunarea si Delta, Fan Courier, Greenpeace.

QFort este brandul de ferestre termoizolante lansat de compania Casa Noastra. Fereastra QFort este produsa in cea mai mare fabrica din sud-estul Europei folosind in exclusivitate componente premium si un design unic al profilului care-i confera o durata medie de utilizare de 30 de ani. Pe scurt: QFort e cea mai performanta fereastra termoizolanta din Romania.

Bucuresti, 27.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *