Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima bere cu gust subtil de fructe -“vorbeste”

Sloganul noii beri, Redd`s este: “Redd`s talk about it”, aşadar în IKA (International Key Account)  am gîndit o abordare inedită a consumatorului prin intermediul unor sticle “comunicative”. Platforma de comunicare Reed`s este bazată pe dialog şi poveşti, de aceea, o sticlă “sociabilă” este categoric în acord cu conceptul şi mai mult, ne diferentiază total de restul berilor. Ultimele inovaţii ale tehnologiei au dezvoltat gadgeturi inedite care se pot folosi în orice domeniu. Pentru lansarea Redd`s va exista o sticlă de aproape doi metri care va vorbi si cânta , colorând atmosfera din locaţie. Ne-am gândit să aplicăm acest gadget pe conceptul nostru. Astfel, în magazinele mari, unde putem construi şi un stand Redd`s, altfel decât cel al altor  beri, vom avea o sticlă “robot” care comunică cu cei care trec pe langă ea şi reacţionează la mişcare prin muzică şi dialog.

Rolul acestei sticle interactive este multiplu: este şi promoter (pentru că vorbeşte), are şi rol de flyere (are forma sticlei Redd`s), crează awerness şi este de impact. Mai mult, melodia fredonată de acest gadget interactiv, este exact melodia din spotul Tv, care a fost compusă special pentru această bere plină de culoare şi veselie.

Deocamdată nimeni nu s-a folosit de aceast tip de promovare în Romania pentru o bere. Suntem primii care fac acest lucru şi ţinand cont că Redd`s este prima bere cu gust subtil de fructe din România, legatura s-a facut de la sine.
Avantajul acestui tip de promovare de produs este ca în mintea consumatorului, experienţa este de impact şi cu sigurantă memorabilă.

În concluzie, am ales o abordare de comunicare 100% out of box, care să ofere consumatorului din Romania o mulţime de subiecte despre care să povestească, să comenteze şi să discute. Altfel spus, am dat acestei promovări toate motivele să fie memorabilă.

Echipa Brands & Bears: Cristina Lambru- Director de Creaţie, Oana Bogdan- Copywriter, Mihai Anton- Art Director, Maria Chiribau şi Bogdan Maftei- BTL Production Officers, Vlad Leonard– Head of DTP Department, Amalia Curcă- Account Manager, Dana Greţcu- Account Executive.
Echipa de lansare URSUS Breweries: Raluca Oprescu, Marketing Development Manager; Marian Olteanu, NPD Manager; Olivia Zaharia, Brand Manager; Liliana Martin, Media Manager, Oana Popa, NPD Junior Manager.
Agenţia de media care se ocupă de implementarea campaniei: Zenith Media

Bucuresti, 12.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.