Din 2018, românii vor avea acces la Amazon-Romania.ro, unul dintre cele mai eficiente comparatoare de prețuri și oferte pentru produse și servicii comercializate online. Prin intermediul platformei, în primul an de la lansare vor putea fi comparate peste 1 milion de produse si servicii prezente pe piața de e-commerce din România.
Cu o interfaţă prietenoasă şi uşor de utilizat, Amazon-Romania.ro oferă o mai bună experiență în mediul online în ceea ce privește prezentarea produselor și alegerea celui mai competitiv preț de pe piață. Venind cu o analiză cât mai clară despre valoarea reală a produsului sau serviciului căutat, noul instrument de comparare simplifică procesul decizional al consumatorului final, ajutându-l să identifice rapid cea mai bună soluţie pentru bugetul său.
“Prin proiectul Amazon-Romania.ro ne dorim să informăm și să educăm publicul despre faptul că în procesul decizional exprimat în mediul online, cu precădere în sfera comerțului online, un pas imperios să fie și consultarea unui comparator de prețuri. Astfel, ne-am propus să centralizăm totalitatea produselor și serviciilor într-o platformă unică, ce poate fi consultată de pe orice device și de către orice persoană și să oferim utilizatorilor din România cea mai eficientă experiență în mediul online. Un feature important este și scriptul conceput să monitorizeze evoluția prețurilor produselor listate pe site pe durate cât mai lungi, astfel încât să combatem fenomenul de mărire artificială a prețurilor și creare de reduceri fictive”, susține Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.
Platforma Amazon-Romania.ro se concentrează pe crearea unei baze de date cât mai complexe, dezvoltând un portofoliu din domenii variate, precum IT&C, fashion & beauty, jucării, cărți, auto-moto, electronice, casă & bricolaj, servicii medicale sau de travel.
“Analizele făcute în piață ne arată o creștere a duratei necesare fiecărui utilizator să finalizeze o comandă în mediul online din perspectiva procesului decizional, ceea ce înseamnă că ne pregătim pentru un public mult mai educat din punct de vedere financiar și tehnic. Tendința oamenilor de a se informa mult mai atent înainte de a efectua o comandă în mediul online ne dă încrederea că un comparator de preturi ușor de utilizat, indiferent de device-ul de pe care este accesat, este mai mult decât necesar. Avem ca obiectiv să atingem pragul de 1 milion de accesări în fiecare lună, cu precădere în cel de-al doilea semestru de la lansare”, mai spune Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.
Un alt obiectiv este dezvoltarea unui sistem complex de analiză a feedback-urilor existente în online cu privire la produsele listate, astfel încât utilizatorii să poată urmări opiniile a sute de clienți, nu doar din România. Mai mult, Amazon-Romania.ro va pune accent pe verificarea periodică a magazinelor partenere, astfel încât să li se asigure calitatea serviciilor oferite de acestea. În această direcție, partenerii care indeplinesc o serie de condiții ce garantează gradul de credibilitate vor primi badge-ul “Magazin verificat” pe care îl vor putea afișa si pe propriile site-uri.
In prezent, echipa este formată din 12 persoane cu experiențe diferite, însă cu accent în domeniul programării, design-ului UX/UI, copywriting-ului, branding-ului si marketing-ului online. „Ne dorim ca pe parcursul dezvoltării acestei platforme și echipa Amazon Romania să se mărească și să contribuie astfel la crearea unuia dintre cele mai mari comparatoare de prețuri de pe piața românească”, continuă Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.
Compania cu capital românesc Amazon-Romania.ro se dorește a fi unul dintre cele mai complexe, eficiente și relevante comparatoare de prețuri din România, site-ul fiind pregătit să susțină afișarea a milioane de produse listate în magazinele online românești, dar și a serviciilor existente pe piață. Mai multe informații despre lansarea celui mai nou instrument de comparare a prețurilor, în curând, pe Amazon-Romania.ro.