Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Preturi si noutati pentru gama de modele BMW, iulie 2015

  • BMW Seria 3 disponibil de la 25700 Euro fără TVA pentru versiunea BMW 318i ;
  • Motoare suplimentare de ultimă generaţie pentru numeroase modele din gamele BMW Seria 1, BMW Seria 2, BMW Seria 3 şi BMW Seria 4;
  • Premieră a tehnologiei inteligente de tracţiune integrală la BMW M235i xDrive Cabriolet.

BMW Seria 3 este modelul care a creat segmentului sedanurilor sport moderne, iar de 40 de ani este privit ca un simbol al acestei clase de automobile. De-a lungul celor şase generaţii, BMW Seria 3 a impus standardele pentru excelenţă dinamică, eficienţă şi design, realizând o conexiune emoţională puternică între experienţa condusului sportiv şi caracterul practic cotidian. Acum, aproape fiecare al patrulea BMW vândut la nivel mondial este un BMW Seria 3 Sedan sau BMW Seria 3 Touring, ceea ce face ca această gamă de modele să fie cea mai de succes din portofoliul mărcii. Cu un design mai puternic, o tehnologie şi mai avansată şi motoare de ultimă oră, noile BMW Seria 3 Sedan şi BMW Seria 3 Touring reprezintă o propunere mai atractivă ca niciodată.

Noile modele pot fi deja comandate la delaerii BMW din reţeaua BMW. Preţurile de început sunt de 25 700 Euro fără TVA (31 868 Euro cu TVA) pentru BMW 318i Sedan (motor de 3 clindri benzină, 1,5 litri, 100 kW/136 CP) şi 26950 Euro fără TVA (33418 Euro cu TVA) pentru modelul Touring. Noua gamă de modele vine cu o reactualizare a cutiei de viteze şi îmbunătăţiri la nivelul trenului de rulare pentru un comportament dinimic mai bun şi mai mult confort.

Îmbunătăţirile au avut un impact şi asupra emisiilor. Astfel, noul BMW 320d EfficientDynamics Edition, în configuraţia cu cutie automată şi jante de 16 inch, coboară nivelul emisiilor la 99g de CO2 per 100 km. Nivelul de emisii sub 100g îl fac deosebit de interesant pentru achiziţiile de flote, pentru companiile mari care urmăresc să menţină nivelul de emisii de CO2 global la un nivel cât mai redus. Preţul de început este de 32000 Euro fără TVA (39680 Euro cu TVA). Modelul este echipat cu un motor turbodiesel modificat, de 2,0 litri, care dezvoltă o putere maximă de 120 kW/163 CP la 4.000 rpm şi un cuplu maxim de 400 Nm între 1.750 şi 2.250 rpm.

La aceste noutăţi se adaugă un sistem iDrive îmbunătăţit, care impresionează, în special, în centrul oraşelor prin porniri rapide, calculări semnificativ mai rapide ale traseului şi o grafică 3D mult mai realist. Acesta este susţinut de un sistem Head-Up Display nou, integaral color, care oferă o gamă largă de informaţii direct în câmpul vizual al conducătorului automobilului.

Principalele noutăţi pentru gama de modele BMW din luna iulie

Ca în fiecare an, luna iulie marchează o actualizare de motorizări şi opţiuni la întregul întregii game de modele BMW. În vara anului 2015, BMW va continua schimbarea de generaţii de sub capota a diferitelor game de modele cu noile propulsoare BMW TwinPower Turbo. Datorită eficienţei optimizate a noilor motoare cu trei şi cu patru cilindri, atât caracteristicile sportive, cât şi economia de combustibil a numeroase modele se vor îmbunătăţi încă o dată. Mai mult, utilizarea unor motoare suplimentare – pe benzină şi diesel – va asigura o diversitate şi mai mare în cadrul gamei de modele aisgurând o gamă mai variată de opţiuni pentru clienţi. O altă noutate importantă – BMW M235i xDrive Cabriolet va fi primul model decapotabil din segmentul compact care va oferi tracţiune integrală ca opţiune.

În plus, gama de dotări standard şi opţionale se va extind din vara anului 2015. Parking Assistant, care acum poate fi utilizat şi pentru garare, va fi disponibil şi la BMW Seria 3 şi BMW Seria 4. Dotările de siguranţă de la BMW Seria 2 Active Tourer şi BMW Seria 2 Gran Tourer vor fi completate, printre altele, cu funcţia Multi-Collision Braking şi cu Alertness Assistant (sistem pentru detectarea oboselii la volan). Noi culori pentru exterior vor fi disponibile pentru BMW Seria 4, BMW M4 Coupé, BMW M4 Cabriolet, BMW Seria 5 şi BMW Z4.

Nou motor pe benzină, cu trei cilindri, pentru BMW Seria 1

Din iulie 2015, versiunile cu trei, respectiv cu cinci uşi ale modelului BMW 118i vor dispune de un motor pe benzină, cu trei cilindri, din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group, care va oferi un echilibru optimizat între plăcerea condusului şi economia de combustibil. Cu un motor de 100 kW/136 CP, noile variante cu trei şi cu cinci uşi ale BMW 118i vor accelera, de la 0 la 100 km/h, în 8,5 secunde (cu transmisie automată: 8,7 secunde). Consumul de combustibil şi emisiile CO2 ale ambelor modele au fost reduse la 5,4-5,0 l/100 km, respectiv 126-116 g/km (cu transmisia Steptronic cu opt trepte: 5,2-4,8 l/100 km, 122-112 g/km; date în conformitate cu ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor). Per total, gama de motorizări va dispune de cinci motoare pe benzină şi cinci versiuni diesel pentru modelele BMW Seria 1. Propulsoarele din echiparea modelelor BMW 118d, BMW 120d şi BMW M135i pot fi combinate şi cu tehnologia de tracţiune integrală BMW xDrive.

BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet: noi motoare diesel, tehnologie inteligentă de tracţiune integrală în premieră la un automobil sport decapotabil din segmentul compact

Începând din iulie 2015, alte două motoare diesel cu patru cilindri din cea mai nouă generaţie vor fi utilizate la BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet. Atât BMW 218d Coupé, cât şi BMW 225d Coupé vor beneficia de o creştere a puterii cu 5 kW, dar şi de o eficienţă optimizată şi mai mult. Echipat cu un motor de 110 kW/150 CP, BMW 218d Coupé accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,4 secunde (cu transmisie automată: 8,2 secunde). Astfel, consumul mediu de combustibil şi emisiile CO2 vor fi de 4,4-4,0 l/100 km (transmisie automată: 4,2-3,8 l/100 km), respectiv 116-106 g/km (111-101 g/km). Motorul aflat sub capota noului BMW 225d Coupé dispune de tehnologie BMW TwinPower Turbo cu supraalimentare în mai multe etape şi furnizează o putere maximă de 165 kW/224 CP. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat de noul BMW 225d Coupé, care este echipat cu transmisie Steptronic cu opt trepte, în doar 6,2 secunde. Consumul mediu de combustibil variază între 4,6 şi 4,3 l/100 km, iar nivelul emisiilor CO2 între 121 şi 114 g/km (date în conformitate cu ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Cu începere din iulie 2015, cele două motoare diesel vor fi disponibile ca motorizări şi pentru BMW Seria 2 Cabriolet, ceea ce înseamnă că în viitor vor exista patru propulsoare pe benzină şi trei diesel atât pentru coupé, cât şi pentru cabriolet. Noul BMW 218d Cabriolet accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,9 secunde (transmisie automată: 8,7 secunde), iar noul BMW 225d Cabriolet, care este echipat standard cu transmisie Steptronic cu opt trepte, în 6,4 secunde. Consumul mediu de combustibil şi emisiile CO2 sunt de 4,7-4,3 l/100 km (transmisie automată: 4,5-4,1 l/100 km) şi 124-114 g/km (118-108 g/km) pentru BMW 218d Cabriolet, respectiv de 4,9-4,6 l/100 km şi 128-121 g/km pentru BMW 225d Cabriolet.

BMW Seria 2 Gran Tourer: mai mult spaţiu, funcţionalitate sporită, acum disponibile cu motoare suplimentare de ultimă generaţie

La doar câteva săptămâni după lansarea pe piaţă, BMW Seria 2 Gran Tourer va primi noi motoare în portofoliul său. Gama va fi extinsă de modelele BMW 216i Gran Tourer (cu motor pe benzină, cu trei cilindri, dezvoltă 75 kW/102 CP), BMW 214d Gran Tourer (motor diesel cu trei cilindri, 70 kW/95 CP) şi BMW 220d Gran Tourer (motor diesel cu patru cilindri, 140 kW/190 CP). Echipat cu noul motor pe benzină entry-level, modelul versatil şi foarte spaţios sprintează de la 0 la 100 km/h în 11,9 secunde. Consumul mediu de combustibil al BMW 216i Gran Tourer variază între 5,6 şi 5,3 l/100 km (emisii CO2: 129-124 g/km). Propulsat de noul motor diesel de bază, BMW 214d Gran Tourer atinge 100 km/h în 13,5 secunde. Consumul de combustibil este de numai 4,1-3,9 l/100 km (emisii CO2: 109-104 g/km). Acceleraţia modelului BMW 220d Gran Tourer se realizează în 7,9 secunde (transmisie automată: 7,8 secunde), cu un consum mediu de 4,7-4,5 l/100 km (transmisie automată: 4,6-4,4 l/100 km) şi emisii CO2 între 124 şi 119 g/km (122-117 g/km; date în conformitate cu ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Prin urmare, cu începere din iulie 2015, vor fi disponibile trei motoare pe benzină şi patru diesel pentru BMW Seria 2 Gran Tourer. Tehnologia inteligentă de tracţiune integrală din echiparea BMW 220d xDrive Gran Tourer va asigura o şi mai mare versatilitate.

BMW Seria 2 Active Tourer şi BMW Seria 2 Gran Tourer dispun acum, standard, de funcţie Multi-Collision Braking şi Alertness Assistant

Asemenea BMW Seria 2 Gran Tourer, BMW Seria 2 Active Tourer va dispune, din iulie 2015, de o gamă extinsă de opţiuni de siguranţă. Protecţia pasagerilor ambelor modele a fost optimizată prin adăugarea funcţiei Multi-Collision Braking ca echipare standard. În cazul unei coliziuni, presiunea de frânare este menţinută până când automobilul se opreşte, astfel că se reduce pericolul unor coliziuni ulterioare, dar şi daunele ce rezultă. În plus, Alertness Assistant este inclus acum în gama de echipamente standard a ambelor modele. Acest sistem analizează comportamentul de condus şi, imediat ce există un indiciu de oboseală şi/sau vigilenţă redusă, afişează un simbol grafic pe monitorul de control, care îi sugerează conducătorului să facă o pauză.

În plus, detaliile furnizate de Head-Up Display, opţional la BMW Seria 2 Active Tourer şi BMW Seria 2 Gran Tourer, au fost îmbunătăţite. În viitor, informaţiile de stare oferite de Speed Limit Device vor fi afişate direct în câmpul vizual al conducătorului, ceea ce va face mult mai uşoară comparaţia cu detaliile furnizate de sistemul Speed Limit Info. În cazul în care limita de viteză în vigoare se schimbă de-a lungul traseului, conducătorul poate adapta Speed Limit Device la noua valoare prin operarea butonului aflat pe volanul multifuncţional.

BMW Seria 3 Gran Turismo, BMW Seria 4 Cabriolet, BMW Seria 4 Gran Coupé şi BMW X5: motoare diesel cu patru cilindri, echipate cu cea mai nouă tehnologie BMW TwinPower Turbo

Din vara anului 2015, mai multe modele BMW Seria 3, BMW Seria 4 şi BMW X5 vor profita de cea mai nouă generaţie de motoare diesel cu patru cilindri. O creştere a puterii cu 5 kW – la 110 kW/150 CP şi 140 kW/190 CP – este disponibilă acum pentru BMW 318d Gran Turismo, respectiv pentru BMW 320d Gran Turismo. Cele două modele accelerează de la 0 la 100 km/h în 9,3 secunde (transmisie automată: 9,2 secunde), respectiv în 7,8 secunde (transmisie automată: 7,7 secunde). Mai mult, eficienţa optimizată a noilor motoare a avut ca rezultat un nivel al consumului şi al emisiilor CO2 de 4,7-4,5 l/100 km (transmisie automată: 4,5-4,3 l/100 km) şi 123-117 g/km (119-112 g/km) pentru BMW 318d Gran Turismo, respectiv de 4,8-4,6 l/100 km (transmisie automată: 4,6-4,3 l/100 km) şi 127-120 g/km (120-113 g/km) pentru BMW 320d Gran Turismo.

Cu începere din iulie 2015, motorul diesel de 140 kW/190 CP va propusa şi BMW 420d Cabriolet. Creşterea de putere, cuplu şi eficienţă facilitează acceleraţia de la 0 la 100 km/h în 8,1 secunde (transmisie automată: 8,0 secunde), iar rezultatul este un consum mediu ce variază între 5,1 şi 4,8 l/100 km (transmisie automată: 4,7-4,4 l/100 km) şi emisii CO2 de 134-127 g/km (124-116 g/km). La BMW 418d Gran Coupé, motorizarea ce dezvoltă 110 kW/150 CP va reprezenta, în viitor, propulsorul entry-level. Acum, acest model sprintează în 9,0 secunde (transmisie automată: 8,9 secunde), atinge un consum mediu de 4,5-4.1 l/100 km (transmisie automată: 4,4-4,1 l/100 km) şi emisii CO2 de 118-109 g/km (116-107 g/km).

Asistent la parcare de generaţie nouă şi model Advantage pentru BMW Seria 3 şi BMW Seria 4

Mai mult, cu începere din iulie 2015, noua versiune optimizată din punct de vedere funcţional a Parking Assistant (asistent la parcare) va fi disponibilă pentru BMW Seria 3 şi BMW Seria 4. Această opţiune asistă conducătorul în alegerea şi utilizarea spaţiilor de parcare laterală şi garare. Sistemul recunoaşte locurile de parcare ca fiind potrivite dacă acestea depăşesc lungimea automobilului cu mai mult de 80 cm sau sunt au o lăţime de minimum 2,5 metri. Un spaţiu care este potrivit pentru parcare automată poate fi limitat de două automobile sau de obstacole precum cutii de flori sau pubele. În plus, noua versiune a sistemului Parking Assistant poate fi utilizată pentru parcare şi dacă un singur automobil sau alt obstacol este poziţionat în faţa locului de parcare ales.

O nouă structură introdusă în gama de linii de echipare va oferi în viitor şi posibilităţi extinse de personalizare orientată pentru BMW Seria 3 şi BMW Seria 4. Ca alternativă la gama de echipare de bază, modelul Advantage este disponibil acum pentru fiecare dintre aceste serii. Această variantă cuprinde opţiuni precum Park Distance Control (control al distanţei de parcare) cu senzor în spate, sistem tempomat cu funcţie de frânare şi pachet de depozitare, dar şi jante din aliaj uşor, de 16 sau 17 ţoli (în funcţie de varianta de motor). Alte linii de echipare pentru seriile menţionate sunt modelele Sport Line, Luxury Line şi M Sport.

Bucuresti, 10.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.