Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Presage a fost aleasa agentia de comunicare corporativa a Fabryo Corporation

Incepand cu luna ianuarie 2010, Presage | Public Relations & Public Affairs se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma  unui pitch organizat in luna 2009.

Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.

“Am ales Presage pentru ca au inteles exact cerintele formulate de noi pentru transmiterea intr-un mod relevant si definitor a ceea ce inseamna Fabryo. Mai mult, au inteles personalitatea si identitatea Fabryo, au intuit prioritatile de abordare si de comunicare in linie cu asteptarile noastre. Sunt sigur ca aceasta colaborare va fi una de succes, care ne va ajuta sa comunicam partenerilor nostri ca Fabryo este o companie dedicata inovatiei, calitatii si dezvoltarii durabile” a declarat Stefan Teodorescu, Marketing Director, Fabryo Corporation.

“Fabryo este o companie cu o personalitate foarte puternica. Fabryo inseamna inovatie, dinamism, incredere. Am crezut asta de la primirea brief-ului si pana la sustinerea prezentarii. A fost exceptional cand, inaintea vacantei de iarna, am aflat ca viziunea noastra si proiectul complex de comunicare propus au fost alese, ca fiind compatibile cu filozofia Fabryo. Planul de comunicare trebuia sa fie unul ambitios si totodata sofisticat si atent elaborat. Munca de cercetare si actiunile de implementare a intregului proiect, vor necesita multa energie si o profunda intelegere a publicurilor catre care vom comunica, a industriei si pietei de profil, dar si a practicilor si tendintelor in domeniul constructiilor si amenajarilor – altfel spus, o extraordinara provocare” este de parere Georgiana Gheorghe, Managing Partner, Presage | Public Relations & Public Affairs.

Bucuresti, 25.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.