Publisherii, agențiile de publicitate și clienții care sunt beneficiari ai Studiului Național de Audiență au decis astazi să stabilească universul studiului la datele oficiale ale INS, singurele de care țin cont și studiile de audiență pe televiziune și pe radio. ”Adunarea Generală a SNA a luat act de faptul că este datoria noastră să oferim pieței de publicitate cifre comparabile cu celelalte media și asta facem. În privința datelor rezultate din noul recensămînt, ele vor fi luate în calcul atunci cînd vor deveni finale și oficiale”, a declarat Silviu Ispas, președintele BRAT.
Biroul Român de Audit al Tirajelor este o organizatie non-profit, constituita ca o asociatie a industriei de publicitate, infiintata în 1998 de 33 membri fondatori. In prezent BRAT are 228 de membri. De la aparitie furnizeaza date referitoare la auditul tirajelor publicatiilor din presa scrisa, din 2002 este furnizorul oficial al rezultatelor de audienta pentru presa scrisa (SNA), iar din 2007 al rezultatelor de trafic si audienta pentru mediul online (SATI).