Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Presa scrisa isi aliniaza universul studiului SNA la cel al televiziunii si al radioului

Publisherii, agențiile de publicitate și clienții care sunt beneficiari ai Studiului Național de Audiență au decis astazi să stabilească universul studiului la datele oficiale ale INS, singurele de care țin cont și studiile de audiență pe televiziune și pe radio. ”Adunarea Generală a SNA a luat act de faptul că este datoria noastră să oferim pieței de publicitate cifre comparabile cu celelalte media și asta facem. În privința datelor rezultate din noul recensămînt, ele vor fi luate în calcul atunci cînd vor deveni finale și oficiale”, a declarat Silviu Ispas, președintele BRAT.

Biroul Român de Audit al Tirajelor este o organizatie non-profit, constituita ca o asociatie a industriei de publicitate, infiintata în 1998 de 33 membri fondatori. In prezent BRAT are 228 de membri. De la aparitie furnizeaza date referitoare la auditul tirajelor publicatiilor din presa scrisa, din 2002 este furnizorul oficial al rezultatelor de audienta pentru presa scrisa (SNA), iar din 2007 al rezultatelor de trafic si audienta pentru mediul online (SATI).

Bucuresti, 15.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.