Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiile Top 3 ADC ale anului 2020

Idea of the Year 2020

ADC România prezintă marii câștigători ai premiilor Top 3 ADC, ediția cu numărul 5: Titlul Ideea Anului revine campaniei Banca Transilvania – Hai să facem treabă, România!; Andrei Tripșa (Next Advertising & Three) este Art Director of the Year, iar Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Premiul Brandul Anului este câștigat de Cămara noastră.

Premiul Art Director of the Year 2020 merge către Andrei Tripșa (agențiile Next Advertising & Three), ale cărui proiecte prezente în top sunt: campaniile Banca Transilvania – NEO și Banca Transilvania – Hai să facem treabă, România!, ambele premiate cu Lucrarea Lunii în noiembrie și decembrie (Three); Savoria – Făcută din bun și din bine, care a câștigat Locul 1 în luna octombrie (Three) și #BringoGirls, campanie premiată cu Locul 3 în luna februarie, pentru brandul Bringo (Next Advertising).

Idea of the Year 2020

Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Proiectele care poartă semnătura lui Sabin în topul anului 2020 sunt: campaniile Neo și Hai să facem treabă, România!, create pentru Banca Transilvania, care au câștigat în lunile noiembrie, respectiv decembrie titlul de Lucrarea Lunii; dar și Savoria – Făcută din bun și din bine, Locul 1 în categoria TV în luna octombrie.

Idea of the Year în 2020 este execuția contextuală a campaniei Hai să facem treabă, România! realizată cu ocazia Zilei Naționale a României. Spotul care a câștigat în luna decembrie Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria TV devine astfel o urare ieșită din comun, un colaj format din antrenamentele Simonei Halep – un exemplu de perseverență. Echipa creativă este formată din Andrei Tripșa și Sabin Staicu.

Cămara noastră este Brand of the Year 2020, cu o prezență constantă în top prin premiile pentru seria online Bucate ca la carte: episodul Masa lui Rebreanu a câștigat în luna martie titlul Lucrarea Lunii. De același titlu s-a bucurat și episodul Masa lui Caragiale în luna iunie, iar în septembrie a câștigat Locul 1 în categoria Digital Masa lui Mateiu Caragiale.

În urma punctajului oferit de membrii Art Directors Club România campaniilor înscrise de-a lungul anului, agențiile care bifează cele mai multe prezențe în Top 3 ADC*RO 2020 sunt: 1. Jazz Communication, urmată de 2. DDB România, 3. Three, 4. MullenLowe România și 5. MRM România.

Idea of the Year a fost votată de către membrii ADC dintre cele 12 proiecte care au fost Lucrarea Lunii în 2020, iar Brand, Art Director, Copywriter of the Year și topul agențiilor au fost stabilite pe baza unui sistem de calcul, în funcție de numărul de prezențe din top și a pozițiilor ocupate. Au contat așadar titlurile de Lucrarea Lunii, Locul 1, Locul 2 și Locul 3.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.