Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiile Off Road: Mercedes-Benz Unimog a obtinut titlul de vehiculul off-road al anului 2013

• Cititorii revistei "Off Road" au votat Unimog ca fiind cel mai bun vehicul off-road al anului, în categoria “Vehicule Speciale”
• Unimog a ieşit primul în top, cu un procent impresionant de 31.1% de voturi din partea cititorilor
• Unimog are un nou design şi este pregătit pentru viitor, datorită standardelor de emisii Euro VI

Pentru a noua oară, cititorii revistei "Off Road" au votat Mercedes-Benz Unimog ca fiind cel mai bun vehicul off-road al anului, la categoria "Vehicule speciale". Votul pentru categoria "Vehiculul off-road al anului 2013" a acoperit 13 categorii de vehicule off-road, de la 53 de producători. Peste 74.000 de voturi au fost înregistrate pentru 125 de vehicule. Unimog a obţinut primul loc la categoria de vehicule speciale cu un remarcabil procent de 31,1% din voturile cititorilor.

Seria Unimog are un design complet nou în 2013

După o perioadă de producţie de zece ani, noul model Unimog a fost prezentat în 2013 cu un interior şi un exterior complet schimbate. Modelele de transport de la U 216, U 423 la U 530, precum Unimog extreme off-roader U 4023 şi U 5023 sunt echipate cu motoare Euro VI moderne, oferind puteri de până la 220 kW (299 cp), în cazul U 530, și 170 kW (231 CP) pentru U 5023. Prima cifră din denumirea modelului indică dimensiunea (de exemplu, 4 corespunde modelului anterior Unimog U 400), iar următoarele două cifre indică primele două cifre hp, de exemplu 23 pentru 230 CP.

Clasicul Unimog extreme off-roader

Cabina modelului Unimog extreme off-road este clasică, definind aspectul Unimog din 1974. Inginerii dezvoltatori au fost însărcinaţi cu montarea tehnologiei Euro VI sub această cabină. Succesul lor a constat în montarea motorului cu un metru mai în spate, în partea de jos a cabinei. Astfel, lungimea noii cabine a crescut cu 120 de milimetri şi este uşor ridicată în comparaţie cu modelul anterior. "Tirecontrol Plus", sistemul de control al presiunii în pneuri, a fost complet reproiectat. Presiunea anvelopelor poate fi acum pre-selectată simplu din afişaj, cu ajutorul programelor "Road", "Sand" şi "Rough road". La exterior, grila radiatorului proiectată să arate dinamic şi noua bară de protecţie cu lumini inovatoare demonstrează, de la prima vedere, că noua generaţie Unimog este gata de lucru.

Cadrul este, de asemenea, mai în spate, din cauza noii poziţii centrale a motorului şi, drept urmare, centrul de greutate al vehiculului este mai jos, îmbunătăţind astfel calităţile de operare în timpul funcţionării off-road.

Aceste modele, dotate cu un parbriz mare pentru o vedere mai clară a plugului de zăpadă în timpul iernii şi a maşinii de cosit în timpul verii, au beneficiat de un design complet nou al cabinei, cu un bord nou de instrumente, noi sisteme hidraulice de lucru şi de putere şi o unitate nouă de tracţiune sinergetică care permite şoferului să comuteze între transmisia manuală şi transmisia hidrostatică în timpul condusului.

Revista „Off Road” a iniţiat voturile cititorilor pentru vehiculele off-road ale anului încă din 1982.

În România, Unimog este comercializat prin Mercedes-Benz România S.R.L.
Mai multe informaţii despre Mercedes-Benz sunt accesibile online la: www.media.mercedes-benz.ro şi www.mercedes-benz.ro.

Bucuresti, 20.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.